סטלה ויינשטיין | צילום: מתוך הפייסבוק

מנכ"לית ימינה לשעבר לממשלה החדשה: "הצלחתכם, הצלחתנו"

סטלה ויינשטיין שמונתה ע"י נפתלי בנט למנכ"לית ימינה מייחלת להצלחת ממשלת נתניהו השישית


סטלה ויינשטיין | צילום: מתוך הפייסבוק
885

תמיכה מכיוון לא צפוי? מנכ"לית מפלגת "ימינה" לשעבר בתקופתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, סטלה ויינשטיין, פרסמה ברשתות החברתיות פוסט שפונה לחברי הממשלה השישית בראשות בנימין נתניהו.

כזכור, לאחר חבירת אביר קרא ו"השולמנים" לרשימה, ויינשטיין הוצבה במקום ה-11 ברשימת ימינה בבחירות 2021 – ובהמשך מונתה על ידי בנט למנכ"לית המפלגה.

בנימין נתניהו

הבוקר (שישי) פרסמה ויינשטיין צילום של חברי הממשלה החדשה שהושבעה אתמול (חמישי) וכתבה כי "יהי רצון מלפניך – שתתן בלב הנהגת המדינה לממש את האפשרויות הגלומות בממשלה החדשה, ותציל אותה מליפול בתהומות הכישלונות והסיכונים האורבים לפיתחה. שתתן בלב שריה ויועציה את היכולת לדעת מתי לוותר על תפיסותיהם הפרטיות לטובת חובת בניית המשותף וההכרחי לכולם, ומתי להילחם על עמדותיהם מול השותפים הקרובים ביותר לצורכי הצלחת המדינה. שתפתח את לבם לראות גם את אלה שנותרו מחוץ לממשלה, צרכיהם, עולמם, והיותם חלק בלתי נפרד מהעם ומהמדינה, ותקשיב לביקורתם כשזו תהיה מכוונת".

הפוסט של ויינשטיין ברשתות החברתיות

עוד הוסיפה כי "שתשיב לרשות הרבים הציבורית את האמון במילה, בהתחייבות, וביושרה. שנישא את שמך בעולם בשמירת דרך ה' לעשות צדקה ומשפט, באהבת רעינו כמונו. שתזכה אותנו לשוב לדרכים הראויות להתנהלותה של מחלוקת – בדרך שיש בה גם הכרה באמת הנמצאת גם בצד השני, הצגה הוגנת של העמדות, דיון שאפשר שיהיה תקיף אך ענייני – שלא נמשיך ליפול למלכודת השנאה, העוינות והכאב. שהלהבות תפחתנה, שייפתחו בפנינו שערים חדשים, שהמילים שבהן נדבר יביעו גם קירבה וחסד והתקשרות".

לבסוף סיכמה ויינשטיין, "תצליחו! הצלחתכם, הצלחתנו".

נפתלי בנט

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות