צילום: גיא זלצר, ארן חן, שי פרנקו, משה נחומוביץ, טל שחר

מרגש: הכוכבים שהתגייסו למופע התרמה למען לילדים עם צרכים מיוחדים

ישי לוי, מאור אדרי, דנה לפידות, הילה הררי, סוזי מילר, מורן אייזנשטיין ורועי לולו נרתמו בהתנדבות למופע הגאלה שכל הכנסותיו קודש למרכז הטיפולי-חוויתי למען ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם "מהלב לאמיר"


צילום: גיא זלצר, ארן חן, שי פרנקו, משה נחומוביץ, טל שחר
453

מופע הגאלה של המרכז הטיפולי-חוויתי "מהלב לאמיר" קורם עור וגידים ולמטרה מבורכת זו התגייסו בהתנדבות האמנים ישי לוי, מאור אדרי, דנה לפידות, הילה הררי וסוזי מילר. כמו כן ינחו את הערב מורן אייזנשטיין ורועי לולו.

המופע עתיד להתקיים ב-22.3 בתיאטרון הצפון ק. חיים וכל הכנסותיו קודש למען המשך פעילות המרכז עבור הילדים החולים ומשפחותיהם.

המרכז "מהלב לאמיר" מופעל ע"י עמותת בית חם למען ילדים חולי sma ומונשמים (המציינת 20 שנות פעילות) ומציע לילדים החולים ומשפחותיהם נופשון הכולל שלל פעילויות העשרה ופנאי, עם צוות מקצועי וציוד טיפולי העומד לרשותם.

המרכז בייסודה ובעלותה של הפילנתרופית עטרה חיימוביץ', אם אומנת לילד חולה s.m.a אותו אימצה עוד מהיותו תינוק, על שמו נקרא המרכז.

עטרה חיימוביץ': "יוקר המחייה מדובר רבות בימים אלה, אבל אף אחד לא יודע שזוהי מנת חלקם הגדולה פי כמה וכמה של משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים, חלקם חולי s.m.a ומונשמים, אשר נדרשים להון הוצאות מידי חודש. על יציאה לנופש אין בכלל מה לדבר, לא מבחינת מורכבות ולא מבחינת מחירים. בשבילם המרכז והסיוע הניתנים הם אוויר לנשימה, במלוא מובן המילה. זהו מפעל חיי. כולי תקווה שבזכות התרומות ורכישת הכרטיסים למופע נוכל להמשיך להושיט יד למשפחות האלה ולאפשר להן איכות חיים טובה יותר"

רכישת כרטיסים דרך אתר תיאטרון הצפון: https://www.theatron-hazafon.co.il/tickets.asp?showURL=9411&ty=st


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות