פרויקט Square בקרית מוצקין (צילום LUMO)

גשם החזקות בעסקת ענק: מכרה 5,500 מ"ר של שטחי מסחר בקרית מוצקין ב-120 מיליון שקל

החברה הודיעה על עסקה בה רכשה חברת נדל"ן מניב ישראלית איתנה כ-5,500 מ״ר שטחי מסחר ובכך מסיימת מכירה של כ-2/3 מהמלאי המסחרי של הפרויקט


פרויקט Square בקרית מוצקין (צילום LUMO)
628

המתחם החדש בו מוקם פרויקט Square קרית מוצקין נמצא בשכונת משכנות אמנים החדשה ובצמידות לשכונת נווה גנים. בשכונה כיום כ-3,500 יח"ד ועתידה להכפיל את עצמה בשנים הקרובות לכ-6,000 יח"ד.

בנוסף, דרכי הגישה למתחם מצוינות, הכוללות גישה מהירה לכבישים ראשיים, תחנת רכבת ותחנות מטרונית במרחק הליכה. פרויקט Square קרית מוצקין נמצא בשלבים מתקדמים של ביצוע, כאשר הוא כולל מרכז בשטח של 20 אלף מ"ר ובגובה חמש קומות. הקומה הראשונה תהיה בגודל של 5,500 מ"ר ותשמש למסחר, ובארבע הקומות הנותרות ייבנו משרדים בהיקף של 20 אלף מ"ר – עד כ-40 משרדים בקומה בגודל ממוצע של 60 מ"ר.

במכרז עצמו זכתה גשם החזקות בשנת 2021 לאחר שלושה סבבי מכרז שונים אשר הסתיימו ללא הכרעה. במכרז הרביעי של רשות מקרקעי ישראל זכתה חברת הבת ״גשם למשתכן״ במגרש. בניגוד לשלל סבבי המכרז הקודמים שהסתיימו ללא רוכש, הפעם המגרש שווק כשלעצמו מבלי לקחת בחשבון שטחים נוספים במתחם.

מתחם כורדני תפקד בעבר כבסיס צבאי עד שבשנים האחרונות פונה באופן סופי. שטח המתחם כולו מסתכם בכ-900 דונם, ועליו עתידים להיבנות כ-3,500 יחידות דיור חדשות במגדלים בני 25 קומות ובמבנים בני 7-3 קומות.

עו״ד יוסי סבג המשנה למנכ״ל גשם מסר לחדשות מה הלוז: ״פרויקט Square קרית מוצקין הינו אחד מפרויקטי הדגל של חברת גשם. זהו הפרויקט השני אותו אנו בונים בעיר לאחר שמסרנו את מגדל המגורים סי טאוור שכלל 113 יח״ד בהצלחה מרובה. מתחם Square הינו פרויקט משלים למתחם האורבני של השכונה ויהווה מוקד משיכה חדשני ומרכזי לאזור. אנו גאים על ההזדמנות שניתנה לנו לשפר את איכות חייהם של תושבי האזור עם מרכז מסחרי משמעותי מתחת לבית״ .


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות