הבושה עוברת צד

מיזם "הבושה עוברת צד" בקמפיין לביטול חוק ההתיישנות על עבירות מין

קמפיין חדש לרגל יום הנשים הבינלאומי, הפעם עם הילה צור, שנאנסה בילדותה ע"י אחיה במשך 15 שנה.  תמונתה מתנוססת על גבי שילוט חוצות ענק בנתיבי איילון וקוראת לביטול חוק ההתיישנות על עבירות מין


הבושה עוברת צד
334

מיזם 'הבושה עוברת צד' של יעל ורד, שיזם תלייה של שלטי חוצות כנגד גברים הנאשמים במעשי אלימות קיצוניים נגד נשים כמו הנאשמים באונס באילת, הנאשמים ברצח נשותיהם; אלירן מלול, אמיר רז ונוספים, וכן העלה בראש חוצות נשים מעוררות השראה כגון שירה איסקוב וליאנה חזן, יוצא במהלך חדש לקראת יום הנשים הבינלאומי.

החל מהיום, 8.3 יום ד', תתנוסס בשילוט ענק באיילון תמונתה של הילה צור. לאחרונה נחשפה הילה בפנים גלויות בתכנית הטלוויזיה "המקור" של רשת 13, בסרט "סוד התמונה המושלמת", וגוללה את סיפורה בפני העיתונאית ענת גורן.

כילדה רמת שרונית, בת למשפחת טייסים ורופאים, שיתפה צור כיצד נאנסה במשך 15 שנה רצופות ע"י אחיה, מגיל 4 עד גיל 19. במהלך השנים אף נכנסה ממנו להריון והפילה. עתה היא פועלת למען ביטול חוק ההתיישנות על עבירות מין.

בשבוע החולף עברו שתי הצעות חוק בנושא בקריאה טרומית: האחת של חה"כ אליהו רביבו, , הנוגעת להתארכות ההתיישנות על עבירות מין בפגיעה של גורם חיצוני עד לגיל 50, והשני של חה"כ אפרת רייטן, הנוגע לביטול ההתיישנות על עבירות מין כשהן בתוך המשפחה.

לטובת הקמפיין החדש הופק יום צילום מיוחד, בשיתוף בכירים מתעשיית האופנה: צלם האופנה המוביל גולי כהן, הארט דירקטור תומי קלמנטס, הסטייליסטית מיקי ממון והמאפרת רוזה שוורצמן. המדיה, המוערכת בשווי מאות אלפי שקלים, הינה בזכות התגייסותה של חברת השילוט 'נור' שתומכת במיזם מתחילתו.

לדברי יעל ורד, מנהלת שיווק והיזמית שמאחורי 'הבושה עוברת צד': "בחרנו בהילה להיות הפנים של המיזם, דווקא לציון יום הנשים הבינלאומי, מאחר ובאישיותה ובהתנהלותה הינה מעבירה את המסר שלנו במדויק ובאופן מעורר הערצה.

תמונתה של הילה תתנוסס בראש חוצות, יפה, גאה, חזקה ובעיקר מישירה מבט למצלמה, כי לה אין מה להתבייש שהוא יתבייש!

בקונספט, תמונתה של הילה הקטנה, כילדה, והילה, האישה הבוגרת שהיא היום, ע"מ להעביר המסר כי בניגוד לכך, לעבירות מין אין באמת התיישנות בנימי נפשו של הקורבן וכי הצלקת עדיין נותרה מהילדה שהייתה. בשל כך, חייבים להמשיך ולקדם את הצעת החוק של ביטול חוק ההתיישנות על עבירות מין בקטינים, לאחר ניסיונות לחוקקו שטרם צלחו כבר 25 שנה."

מיזם הבושה עוברת צד נשען על מימון המונים וסיוע מתורמים. כל מטרתו של המיזם היא לממן שלטי חוצות ומדיות נוספות, סיוע משפטי, פעילויות חברתיות ותמיכה בנפגעות.

למיזם המימון המונים הבושה עוברת צד


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות