המוסד לביטוח לאומי. צילום ארכיון

הגיעה לבדוק אם מגיע לה תו לחניות נכים ויצאה עם 800,000 שקל וקצבה חודשית של מעל 10,000 ש"ח

תושבת המרכז נכנסה למשרד עורכי דין המתמחה במימוש זכויות רפואיות על מנת לבדוק זכאות לתו נכה ולא האמינה עם מה תצא משם בסוף


המוסד לביטוח לאומי. צילום ארכיון
17554

כולנו מרגישים את העומס על הכבישים ותו נכה זה מונח שהרבה אנשים מכירים. תושבת המרכז שרצתה לבדוק האם מגיע לה תו נכה בעקבות מחלה ממנה היא סובלת על מנת להקל עליה בדרכים ובחיפוש מקומות חניה, דבר שגורם לה לסבל נוסף.

האישה הגיעה למשרדה של עו"ד לינוי אולניק, המתמחה במימוש זכויות רפואיות, וכל מה שביקשה זה תו נכה על מנת להצליח להגיע לסופר או לקופת החולים – דברים לרובינו נראים יומיומיים והכי פשוטים.

במשרדה של עו"ד אולניק החלו לבדוק ולשאול את החולה אודות ההיסטוריה שלה, עברה רפואי וכד' על מנת לבדוק אם גם לאורך השנים עברו האישה מימשה את כל הזכויות הרפואיות שלה. כעבור בחינה מדוקדקת ומקצועית התגלה כי האישה ממש לא ניצלה את כל זכויותיה ולאחר שפנו עם המידע והחומרים שאספו למוסד לביטוח לאומי, כעבור חודשיים בלבד התברר כי מגיעים לאישה לא פחות מ-800,000 שקל וקצבה חודשית קבועה של מעל 10,000 ש"ח.

עו"ד לינוי אולניק | צילום: פלג אלקלעי

"כמשרד מוביל למימוש זכויות רפואיות בעל ותק של למעלה מ-15 שנה, אנחנו מבינים שחשוב לבחון את כל קשת הזכויות של החולה שפונה אלינו”, אומרת עו”ד לינוי אולניק לחדשות מה הלוז, "זו לא חוכמה שהחולה מגיע לבקש תו נכה אז אני אביא לו פשוט תו נכה. כשאדם בא להיוועץ, הרבה פעמים הוא לא יודע בכלל מה הוא בדיוק מבקש וצריך וזו החשיבות של עורך דין מקצועי שמבין בתחום. אלה דברים חשובים שמשנים חיים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות