רשות המיסים | צילום ארכיון: למצולמים אין קשר לכתבה

רשות המיסים: עובדת שלנו לשעבר – רימתה את המערכת ועקצה אותנו במיליוני שקלים

על פי החשד, האישה השתמשה בקבלות מזויפות לתרומות כביכול, כדי לקבל החזרי מס ללקוחותיה – ולקחה עבור "השירות" עמלה של 50%


רשות המיסים | צילום ארכיון: למצולמים אין קשר לכתבה
670

האם עובדת לשעבר של רשות המיסים עלתה על שיטה לגריפת כסף קל? על פי הדיווח באתר bizportal, עובדת לשעבר ברשות המסים בתחום משאבי אנוש, מכירה את המערכת מבפנים וניצלה את זה כדי לרמות לכאורה את מס הכנסה. על פי החשד, היא השתמשה בקבלות מזויפות על כסף שהלקוחות שלה לכאורה נתנו לעמותות וכך הצליחה לקבל החזרי מס בהיקף של 2.5 מיליון שקל.

על פי הדיווח, החשודה רצתה גם לכאורה ליהנות בעצמה מהכסף וכך לדברי רשות המסים גבתה עמלה גבוהה מאוד של 50%, כלומר היא שילשלה לכיסה לכאורה 1.25 מיליון שקל. את העבירות לכאורה היא ביצעה במשך תקופה ארוכה, בין השנים 2016 עד 2021 וברשות המסים חושדים שהיא השתמשה בקבלות מזויפות ביותר מ-7 מיליון שקל לאורך התקופה. אבל כאשר תיבת פנדורה נפתחת, עלולות לצוץ בעיות נוספות. ברשות המסים מעריכים שגיא קיבלה הכנסות של יותר מ-2 מיליון שקל, באותה תקופה, כלומר עוד לפחות 700 אלף שקל ממקורות נוספים, שעליהם היא לא דיווחה.

עו"ד יריב רז ועו"ד אתי לוסקי, שמייצגים את החשודה, מסרו לאתר חדשות מה הלוז: "מרשתנו מכחישה את כל המיוחס לה. לא בכדי בית המשפט העדיף את עמדתנו על עמדת הרשות, והורה לשחרר את החשודה כבר היום במקום להאריך את מעצרה ב-48 שעות, כפי שרשות המיסים ביקשה. הניצחון שלנו בבית המשפט ושחרור החשודה לאחר מספר שעות, מלמד יותר מהכל שהתיק נופח באופן חסר פרופורציות, ככל הנראה כדי לייצר רייטינג ופרסום, שחבל שנעשה על גבם של אנשים נורמטיביים מן השורה. ואיך אומרים? ההר אפילו לא יוליד עכבר".

עו"ד יריב רז

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות