ארכיון

קרית אתא מתחדשת: פינוי בינוי בכ-500 מיליון שקל

אתר אייס מדווח כי גשם החזקות הודיעה על זכייה במכרז יזמים בפרויקט התחדשות עירונית בהיקף שנאמד בכ-500 מיליון שקל. מתחם הפינוי בינוי כולל 84 יחידות דיור אשר במקומן יוקמו 3-4 בניינים וכ-400 יחידות דיור


ארכיון
535

גשם החזקות הודיעה על זכייה במכרז יזמים בפרויקט התחדשות עירונית בהיקף שנאמד בכ-500 מיליון שקל. מתחם הפינוי בינוי כולל 84 יחידות דיור אשר במקומן יוקמו 3-4 בניינים וכ-400 יחידות דיור

מתחם הפינוי בינוי החדש אשר מקודם בתקופה האחרונה בעיר, נמצא בפינת רחוב סוקולוב – העצמאות וכולל כ-84 דירות ישנות שיהרסו ובמקומם יוקמו כ-400 יח״ד חדשות ב-3-4 בנינים חדשים.

על פי הדיווח באייס, הפרויקט הינו בייזום, תכנון וביצוע של החברה דבר המייצר וודאות מוחלטת לאיכות וקיצור תהליכי התכנון והביצוע. כל דירת תמורה תקבל תוספת של כ-20 מ"ר, מרפסת שמש, חניה, מחסן, שדרוג לקומה גבוהה יותר ושמירה על כיווני אוויר או שדרוגם. בבניין החדש ייבנה לובי מפואר הכולל ריהוט ופינת ישיבה מעוצבות, מועדון דיירים מאובזר ופינות גינון מעוצבות בהיקף המתחם. הדיירים יקבלו מעטפת תמיכה מלא מגשם לרבות עזרה במציאת דיור חלופי, שינוע, אריזה, עיצוב פנים ועוד.

גשם החזקות בשליטתם של יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, הינה בעלת צבר הפרויקטים מהגדולים בארץ עם למעלה מ-26,000 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע, כ-260,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-1000 חדרי מלון ב-26 ערים שונות בארץ. בנוסף, מדווחת החברה על שווי מכירות של 763 מיליון ש"ח מתחילת השנה, אל מול שווי מכירות של 259 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

עו"ד בלהה מצגר | צילום: קיו אליט

מקבוצת גשם נמסר לאייס: "אנו מברכים על הזכייה במכרז להתחדשות עירונית ומצפים לשפר את חייהם של עשרות דיירים. בימים אלו מבצעת הקבוצה פרויקטים של התחדשות נוספים בערים חדרה, חיפה ותל אביב, כל זאת לצד בניית שכונות, מרכזי עסקים ומשרדים ב-29 ערים ברחבי הארץ. הדירות שלנו מבוצעות בסטנדרט הגבוה ביותר תוך התחשבות בצרכי הלקוח הן מבחינת התכנון, הבנייה, המפרט הטכני וכמובן המחיר".

עו"ד בלהה מצגר מייסדת ומנכל"ית פירמת מצגר ושות' המייצגת את הדיירים מסרה: ״בשעה טובה בשורת התחדשות העירונית מגיעה גם לקרית אתא ואין שמחה ממני לראות את העיר הזאת מממשת את הפונטציאל שלה. אני מברכת את גשם על זכייתה במכרז בה התמודדה מול החברות הגדולות במשק. אני מודה לבעלי הדירות ולנציגות שצועדים איתי יחד להגשמת החזון. פירמת מצגר ושות' בקרוב תשיק את השלוחה שלה בקריות אשר תנהל את פעילות הפירמה באזור הקריות ותתן מענה אישי ומיידי לכל דייר ודייר״.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות