בעלי "קרט בניה ופיתוח". אמיתי קרט

אמיתי קרט: "על מנת לבנות וילת יוקרה ברף הגבוה – נדרש צוות נרחב ומיומן"

איך בונים את הווילה המרשימה ביותר – מאפס ועד טופס 4? בעלי חברת "קרט ובניה ופיתוח" מסביר


בעלי "קרט בניה ופיתוח". אמיתי קרט
237

"כדי לבנות את הווילה המרשימה ביותר – מאפס ועד טופס 4, ברמה הגבוה של המאה ה-21", אומר אמיתי קרט שבשנת 2012 כשהוא בן 22 הקים את חברת 'קרט בניה ופיתוח', "נדרש צוות מיומן, נרחב ושכולל בעלי מקצוע רבים".

הצוות של קרט בניה ופיתוח כולל מהנדס ואדריכל שמומחים בבניית וילות יוקרה. "הצוות שלנו כולל מעצבת פנים עם ניסיון רב בהובלת פרויקטים מורבים, מודדים, עורכי דין בעלי מומחיות ספציפית במקרקעין ועורכת דין שמתמקדת בנושא החוזים, הנדסי ועוד ועוד", אומר אמיתי קרט למה הלוז נדל"ן ומוסיף, "כך הלקוחות שלנו יכולים להיות בראש שקט לגמרי והצוות שלנו מבצע עבורם את הכל מאפס ועד לקבלת טופס 4".

על-מנת לבנות וילות יוקרה, ברף הגבוה של המאה ה-21, נדרש צוות נרחב. הצוות שלנו כולל מהנדסת ואדריכלית עם מומחיות בווילות ואחוזות פאר, מעצב פנים יצירתי עם ניסיון בהובלת פרויקטים מורכבים, קונסטרוקטור, מודדים, עורך דין בעל בקיאות ספציפית במקרקעין ועוד עורכת דין שמתמקדת בנושא החוזים, קבלן בנייה רשום, הנדסאים, חברה לתכנון חשמל ועוד. התועלת המשמעותית ביותר מבחינתכם היא מימוש מלא של החלום, ועוד לפני כן – ראש שקט לגמרי ואפס דאגות, אנחנו נבצע עבורכם הכל, מאפס ועד לקבלת המפתח".

קרט שנולד וגדל במושב צלפון הסמוך להרי ירושלים וכיום מתגורר בתל אביב מוסיף כי "תכנון הקונסטרוקציה, כלומר שלד הווילה, נשען על איזון מדויק: ראשית, איזון בין כלל הכוחות הפועלים על המבנה לבין היכולת של הקרקע לעמוד בהם. שנית, איזון בין השאיפה ליציבות מוחלטת, לטווח ארוך מאוד כולל במצבי קיצון, ללא פשרות, לבין השמירה על המסגרת התקציבית. בזכות קונסטרוקטור מיומן אנחנו מגיעים לאיזון האופטימלי, כך שמצד אחד לא נדרשים תקציבים גבוהים יתר על המידה ואפשר לתעל את הכסף לטובת אלמנטים אחרים בווילה, ומצד שני תקבלו מאיתנו מבנה יציב הנשען על תשתית איכותית ועמידה במיוחד".

מאפס ועד לקבלת טופס 4. אילוסטרציה

 

050-5962331


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות