נחנך בית הנוער החדש בקריית מוצקין

נחנך בית הנוער החדש בקריית מוצקין

הבית החדש לנוער העיר הושק באירוע חגיגי ומושקע אשר כלל קביעת מזוזות וחניכת המתחם


נחנך בית הנוער החדש בקריית מוצקין
288

האירוע ברחבת הכניסה כלל מינגלינג מהנה עם מוסיקה טובה, שולחן שוק מרהיב בחסות ׳אוסישקין׳, עמדות פופקורן ומתוקים, וספות לישיבה.

הפתעת הערב הייתה הגעתם של מאמן הכושר של שחקני מכבי חיפה, דרור שמשון אשר הגיע לברך ולכבד בנוכחותו יחד עם השחקנים, אביאל זרגרי וגוני נאור ולקינוח- הופעת סטנד אפ מצחיקה ומהנה של הסטנדאפיסטית המוכשרת, מור חן.

איציק ניזרי, המפקח הרשותי החדש מטעם מנהל חברה ונוער כיסד בנוכחותו, הודה לכל העוסקים במלאכה ובירך את הנוכחים: ״אני שמח להיות פה הערב ולקחת חלק במיזם החינוכי המבורך. קריית מוצקין ידועה בעשייה חינוכית למען ילדי ונוער העיר. כל הכבוד ובהצלחה רבה״.

מנכ״ל העירייה, יריב גסר, סיפר על התוכנית כשרק הייתה בחיתולים על דף נייר והודה לכל מי שיזם, פעל ולקח חלק בהצלחת הוצאתו לפועל של הפרויקט החשוב. כמו כן, הזמין את הנוכחים לאירועי הקיץ הרבים המתוכננים בעיר ובכניסה חופשית.

התוכנית להקמת בית הנוער החלה לפני כשנה עם יוזמתו ורצונו של חיים צורי להפסקת השוטטות בלילות וישיבה של הנוער בפארקים הציבוריים. המטרה, ליצור בית חם ועוטף אשר יספק מענה לצרכי הנערות והנערים.

המרכז כולל חדרים מרהיבים ומושקעים באביזרים, כגון: פלייסטיישן, שולחנות סנוקר וטניס שולחן, חדר מחשבים מרהיב, טלוויזיות, חדרי לימוד ופינות ישיבה רבות.

בית הנוער ממוקם ברחוב החשמונאים 12, בקומה השנייה (מעל למרכז משמע״ות) ויהיה פתוח בימים א׳-ה׳ בין השעות 18:00-23:00.

יישר כוח לכל מי שלקח חלק באירוע המרשים: מחלקת הנוער של עיריית קריית מוצקין, בהובלתה של זיוה בירסאו, מועצת הנוער והתלמידים, יצחק כהן, מנהל מחלקת תרבות תורנית, מורן נביא גז, מנהלת מחלקת אירועים, סתיו חביבי, מנהלת הרשות לביטחון קהילתי, סיירת ההורים של קריית מוצקין, איציק ששון יו״ר ואברי מונצ׳ר, מנכ״ל עמותת הספורט, אופק שושן מ׳אוסישקין׳, ניר שטיינברג על הצילום ואביב אברמוביץ׳, על המוסיקה וההגברה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות