השר מיקי זוהר וראש עיריית נשר רועי לוי (צילום: דוברות העירייה)

נשר: שר התרבות והספורט מיקי זוהר ביקר בעיר והבטיח לסייע במימוש פרויקטים

ראש העירייה רועי לוי הציג בפני השר את הפרויקטים הרבים שכבר פועלים בעיר ואת התוכנית לבניית מתחם אימונים יחיד, מסוגו בישראל, לאמנויות הלחימה והתעמלות אמנותית וכן את תוכנית שדרוג הספרייה העירונית והפיכתה למרכז חינוכי אינטראקטיבי


השר מיקי זוהר וראש עיריית נשר רועי לוי (צילום: דוברות העירייה)
111

אתמול (שלישי) ביקר בנשר שר התרבות והספורט מיקי זוהר. הוא קיים פגישת עבודה עם ראש העירייה רועי לוי והצוות המקצועי, שבמהלכה הוצגו בפניו מגוון הפרייקטים העירוניים שהוקמו בשנים האחרונות. השר, שהביע עניין רב בפרויקטים, ביקש מצוות משרדו לבחון כיצד ניתן לסייע לרשות במימונם לתועלת הציבור.

ראש העירייה לוי הציג בפני השר את התוכנית לבניית מתחם אימונים יחיד מסוגו בישראל, שיכשיר את בני העיר באמנויות לחימה ובהתעמלות אומנותית, תחומים בהם הם כבר זוכים להכרה בינלאומית על הישגיהם. לוי ציין עוד, כי בכוונת העירייה לשדרג את הספרייה העירונית לעדכנית ושימושית עבור הדור הנוכחי. השר הביע התעניינות רבה בתוכניות ואף הנחה את צוותו המקצועי לברר כיצד ניתן לעזור להגשימן.

בתוך כך הציג ראש העירייה מגוון פרויקטים שכבר פועלים בעיר בתחום התרבות והספורט: "שבע בפארק", "הכיתה האולימפית", "מרוץ נשר", "מרתון ספינינג", "עיר הבירה", "בימות פיס" ועוד.

לוי אמר: "אני מודה לשר על שהגיע אלינו לביקור. היה לי חשוב להציג בפניו את פועלנו בתחומי התרבות והספורט, אך לא רק. ביקשתי מהשר שמשרדו יגלה גמישות מחשבתית באשר לפרויקטים העתידיים. אנו מתעתדים להפוך את קומת העמודים של חטיבות הביניים למתחם אימונים מרהיב לאמנויות לחימה והתעמלות אומנותית, ואין לי ספק שמתקן מתאים ותוכניות מצוינות, כמו 'הכיתה האולמפית', יצמיחו בנשר את המדליסט או המדליסטית הבאים של ישראל. כמו כן הצגנו בפני השר את התוכניות של הספרייה העירונית, שתהפוך למרכז חינוכי אינטראקטיבי ועדכני עבור הדור הצעיר".

השר זוהר: "שמחתי להגיע לנשר ולראות את ההתפתחות של העיר והתוכניות הרבות שיש בה בתחומי התרבות והספורט. אנחנו נעזור ונפתח גם אותן. אני מודה לראש העיר לוי על האירוח ועל הפעילות המבורכת שלו בעיר".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות