עו"ד אדיר צבי, עו"ד שי פניני

סערה בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה בעקבות מעצר עורך הדין בחשד לתמיכה בחמאס

דבר מעצרו של עו"ד סרי חורייה בחשד שפרסם דברי שבח לחמאס עורר הדים בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה. סגן יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז, עו"ד שי פניני: "בושה וחרפה שאדם כזה היה חבר בלשכת עורכי הדין. אני מקווה שיסלקו כמה שיותר מהר אנשים שמביעים תמיכה גלויה בטרור"


עו"ד אדיר צבי, עו"ד שי פניני
471

מוקדם יותר היום (רביעי) פורסם, כי סרי חורייה משפרעם הוא עורך הדין שנעצר בתחילת השבוע בחשד שפרסם ברשת החברתית דברי שבח ותמיכה בחמאס, בהם קרא ל"השמדת הכובש" ואף כתב: "חמאס נתן מכה שתשכיח את ההפסדים הערביים".

פרסום שמו של חורייה עורר סערה בלשכת עורכי הדין במחוז. פרסום שמו של חורייה עורר סערה בלשכת עורכי הדין במחוז. יו"ר ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, עו"ד שאדי סרוג'י, שלח לחורייה מכתב, שבו הוא מודיע לו על ביטול מינויו ליו"ר מוקד שפרעם. "לאור מעצרך והחשדות המיוחסים לך על ידי המשטרה בדבר הסתה ותמיכה בארגון הטרור ולאחר התייעצות עם חברי ועד המחוז", כותב עו"ד סרוג'י לחורייה, "הריני להודיעך על ביטול מינויך ליו"ר מוקד שפרעם בלשכת עורכי הדין. חברי ועד המחוז מגנים כל התבטאות מתלהמת, גזענית ומסיתה. כל ביטוי של הסתה, תמיכה בטרור או גזענות יטופל במלוא חומרת הדין על ידי כל הגורמים הרלוונטיים".

סגן יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז, עו"ד שי פניני, שגויס למילואים בגבול הצפון: "בושה וחרפה שאדם כזה היה חבר בלשכת עורכי הדין. אני מקווה שיסלקו כמה שיותר מהר אנשים שמביעים תמיכה גלויה בטרור".

המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה, עו"ד אדיר צבי: "מברך על החלטת בית המשפט להתיר את פרסום שמו של עו"ד סרי חורייה ומקווה שכבר בקרוב נוכל להודיע כי התואר עורך דין נשלל ממנו".

 

 

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות