עו"ד סרי חורייה | צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מעצרו של עו"ד סרי חורייה משפרעם החשוד בהסתה לטרור הוארך פעם נוספת

שופטת בית משפט השלום בעכו אביגיל זכריה דחתה את טענת עו"ד חורייה, לפיה פרשנות המשטרה לדבריו שגויה. השופטת קבעה, כי החלטת בית המשפט המחוזי בחיפה "מדברת בעד עצמה באופן מהדהד"


עו"ד סרי חורייה | צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
288

בית משפט השלום בעכו האריך היום (ראשון) בשלישית, בעוד יומיים, את מעצרו של עו"ד סרי חוריה, עד לאחרונה חבר ועד לשכת עורכי הדין בחיפה, החשוד בהסתה לטרור.

כתב וואלה ניוז, יואב איתיאל, דיווח, כי החקירה מתנהלת ביל"פ גליל של מחוז צפון. עורך הדין טען גם הפעם, כי פרשנות המשטרה שגויה, אבל סגנית הנשיאה, השופטת אביגיל זכריה, הפנתה להחלטת השופט אבי לוי מבית המשפט המחוזי בחיפה, שדחה ערר שלו, "המדברת בעד עצמה באופן מהדהד". השופטת הוסיפה, כי מאז עילת המסוכנות, "אפשר שהתחזקה".

תזכורת: עו"ד סרי חורייה משפרעם, בעליו של משרד עורכי דין בחיפה, נעצר בתחילת השבוע שעבר בחשד שפרסם ברשת החברתית דברי שבח ותמיכה בחמאס, בהם קרא ל"השמדת הכובש" ואף כתב: "חמאס נתן מכה שתשכיח את ההפסדים הערביים".

עם היוודע דבר מעצרו של חורייה, שלח לו יו"ר ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, עו"ד שאדי סרוג'י, מכתב, שבו הוא מודיע לו על ביטול מינויו ליו"ר מוקד שפרעם. "לאור מעצרך והחשדות המיוחסים לך על ידי המשטרה בדבר הסתה ותמיכה בארגון הטרור ולאחר התייעצות עם חברי ועד המחוז", כתב עו"ד סרוג'י לחורייה, "הריני להודיעך על ביטול מינויך ליו"ר מוקד שפרעם בלשכת עורכי הדין. חברי ועד המחוז מגנים כל התבטאות מתלהמת, גזענית ומסיתה. כל ביטוי של הסתה, תמיכה בטרור או גזענות יטופל במלוא חומרת הדין על ידי כל הגורמים הרלוונטיים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות