מטה ההסברה הבינלאומי במשרדי סלע בינוי בחיפה

סלע בינוי נרתמה למאמץ המלחמתי: פתחה במשרדיה בחיפה מטה הסברה בינלאומי

מתנדבים, דוברי שפות רבות, מגיעים מדי יום למטה ההסברה הבינלאומי שנפתח במשרדי חברת סלע בינוי בחיפה, עורכים, מתרגמים ויוצרים תוכן ויראלי המופץ לכל רחבי העולם. מנהל המטה, רמי רוזן: "אנחנו מדברים לעולם בקולם של האזרחים הישראלים ולא בקולה של הממשלה. המטרה היא להראות את הסיפור האמיתי שבאמת קרה כאן, מהמקום של האנשים שהיו שם – האישה, האימא, הילדים"


מטה ההסברה הבינלאומי במשרדי סלע בינוי בחיפה
464

מיד בשבוע הראשון של הלחימה החליטה חברת סלע בינוי שעליה להירתם למאבק ההסברתי בעולם והקימה במשרדיה בחיפה מטה הסברה אזרחי, המאויש כולו על ידי מתנדבים מכל רחבי הצפון.

מי שמנהל את מטה ההסברה הוא רמי רוזן מעתלית, בעברו יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת עמק יזרעאל, בעל תואר בשיווק וניהול קמפיינים מהבינתחומי בהרצליה, ראש מטה משרד הבינוי והשיכון ויועץ לשר האוצר.

מטה ההסברה הבינלאומי במשרדי סלע בינוי בחיפה
מטה ההסברה הבינלאומי במשרדי סלע בינוי בחיפה

בשלב הראשון גויסו מתנדבים, דוברי שפות שונות, שעמלו על תרגום סרטוני הסברה ישראלים לאנגלית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית, ספרדית, ערבית ועוד. בשלב השני גייסה סלע בינוי מתנדבים גם מתחום התקשורת, בעלי ניסיון בניהול קמפיינים ציבוריים, בימוי ועריכה של וידיאו, אנשי שיווק דיגיטלי וכותבי תוכן.

רוזן מסביר: "אנשי המקצוע לוקחים את הרעיונות והיוזמות של המתנדבים, שרובם חיו שנים רבות בחו"ל מכירים את התרבות המקומית במדינות השונות ומדברים בשפתן, ומעבדים אותם לתכנים אפקטיביים במטרה להיות כמה שיותר פרו-אקטיביים ולייצר תכנים ייעודיים לקהלי היעד השונים מחוץ לישראל. חשוב לנו לדבר בקולם של האזרחים הישראלים ולא בקולה של הממשלה. להראות לעולם את הסיפור האמיתי שבאמת קרה כאן, מהמקום של האנשים שהיו שם – האישה, האימא, הילדים".

מנהל המטה, רמי רוזן
מנהל המטה, רמי רוזן

בשבוע שעבר ביקרה במטה השרה להגנת הסביבה עידית סילמן. היא נפגשה עם המתנדבים ואף סייעה לחבר אותם עם גורמים רשמיים במערך ההסברה הלאומי".

רוזן: "ההיענות של המתנדבים הדהימה אותנו. עשרות מתנדבים הגיעו למפגש התנעה ראשון עם מוטיבציה בשמיים לתת מעצמם כמה שיותר. אנחנו מאמינים שמאמץ ההסברה האזרחי והרשמי של מדינת ישראל יהיה גדול יותר, וכך נצליח לייצר לגיטימציה בינלאומית להמשך הלחימה של חיילי צה"ל בחזית ולהחזרת החטופים הביתה בריאים מהר ככל האפשר".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות