דיסקית המחויבות | צילום: אתר מטה המשפחות להשבת החטופים והנעדרים

ההונאה החדשה: הציעו למכירה את דיסקית החטופים, לקחו את הכסף ונעלמו

על פי החשד, שני החשודים, בני זוג מפתח תקוה, הצטרפו לקבוצות וואטסאפ והציעו לחבריהן לרכוש את דיסקית החטופים תמורת 40 שקלים. לאחר שקיבלו את התמורה הכספית בפייבוקס, היו עוזבים את הקבוצות מבלי לספק את הדיסקיות


דיסקית המחויבות | צילום: אתר מטה המשפחות להשבת החטופים והנעדרים
332

במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב התנהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה בדבר שני חשודים, בני זוג, שעסקו לכאורה בהונאה ומרמה, תוך התחזות לאדם אחר.

על פי החשד, השניים הצטרפו לקבוצות וואטסאפ שכונתיות בתל אביב באמצעות מספר טלפון הנחזה לאחד מחברי הקבוצה, ולאחר שהצטרפו, הציעו לחברי הקבוצות לרכוש מהם את הדיסקית המוכרת למען החטופים בעזה תמורת 40 שקלים, כאשר אין בכוונתם לספק את הדיסקית לרוכשים.

תיעוד ההתכתבות של החשודים בקבוצה
תיעוד ההתכתבות של החשודים בקבוצה

החשודים, לטענת המשטרה, הגדילו לעשות ופתחו קבוצת פייבוקס לטובת קבלת התשלום, וכך גרפו אלפי שקלים לכיסם. על פי החשד, לאחר שקיבלו את התשלום היו עוזבים את הקבוצות ולא מנפקים את הדיסקיות.

במהלך החקירה, שבה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו השוטרים להתחקות אחר מסלול העברת הכספים, מה שהוביל לזהות החשודים בני זוג תושבי פתח תקוה (20, 23), שנעצרו אתמול (שני) והועברו לחקירה ביחידת ההונאה. בתום החקירה שוחררו בתנאים מגבילים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות