מתחם צה"ל בקרית ים: אלונים | הדמיה: אלונים גורביץ'

קרית ים: 519 דירות חדשות ייבנו בשכונת צה"ל בשני פרויקטים של פינוי-בינוי

במכרז להקמת שני הפרויקטים זכתה חברת רוטשטיין. הדירות החדשות ייבנו על חשבון 96 דירות ישנות שייהרסו. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקטים מוערך בכ-760 מיליון שקל


מתחם צה"ל בקרית ים: אלונים | הדמיה: אלונים גורביץ'
174

קרית ים ממשיכה להתחדש בענק. על פי פרסום באתר וואלה! של הכתב, עופר פטרסבורג, חברת רוטשטיין תבנה בעיר, במסגרת שני מכרזים בהם זכתה בשבועיים האחרונים, שני מיזמי פינוי-בינוי בשכונת צה"ל בקרית ים, הכוללים 519 דירות חדשות ושטחי מסחר על חשבון 96 דירות ישנות בסך הכל. על פי הפרסום, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקטים מוערך בכ-760 מיליון שקל, ולהערכת החברה היתרי הבנייה לפרויקטים צפויים להתקבל עד כשלוש שנים מהיום.

במסגרת המכרז הראשון, כך על פי הפרסום, תקדם החברה פרויקט מסוג פינוי-בינוי במתחם C בשכונת צה"ל בעיר. במסגרת פרויקט זה, החברה תהרוס את הדירות הקיימות ותקים במקומן 280 דירות חדשות וכ-750 מ"ר שטחי מסחר. מדובר בתב"ע המצויה כעת בשלב הפקדה להתנגדויות לקראת אישור סופי למתן תוקף. בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מפרויקט זה הוא כ-407 מיליון שקל.

במתחם A בשכונה, תקים החברה פרויקט מסוג פינוי-בינוי בהיקף של 239 דירות במקומן של 48 הדירות הקיימות, זאת במסלול רשויות מקומיות. כמו כן, תקים החברה כ-600 מ"ר שטחי מסחר. בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מפרויקט זה הוא כ-351 מיליון שקלים.

איתי סמדר, מנכ"ל החברה הבת, רוטשטיין נדל"ן התחדשות עירונית, אמר לוואלה!: "החברה זיהתה פוטנציאל רב בתחום ההתחדשות העירונית באזור הקריות, בעיקר במתחמים הממוקמים בסמיכות לים. אזורים אלה מתפתחים בקצב מהיר, בטח בתקופה כזו, בה ישנה חשיבות יתרה לבניית הארץ ולהקמת פרויקטים שיספקו לתושבים מענה למתחמי מגורים חדשים עם מרחבים מוגנים תקניים. החברה ממשיכה לבחון פרויקטים נוספים בשכונה ובאזור הקריות בכלל".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות