מיכל רואימי ז"ל, טל דן רואימי | צילומים: באדיבות עיריית נשר

נשר: ביום ראשון הקרוב – 100 דקות של זיכרון הנופלים והנרצחים

100 ימים למתקפת הטרור: במהלך 100 דקות השביתה במשק ביום ראשון הקרוב, תקיים עיריית נשר אירוע זיכרון בהשתתפות העובדים. באירוע תוצג תערוכת ציורי המלחמה של הציירת שמרית שולמן, ולאחר מכן תתקיים הרצאה של טל דן רואימי, תושבת העיר, שאיבדה את בתה, מיכל, במסיבת הנובה ביום ראשון הקרוב, 24 בינואר, תציין מדינת ישראל 100 ימים מאז […]


מיכל רואימי ז"ל, טל דן רואימי | צילומים: באדיבות עיריית נשר
274

100 ימים למתקפת הטרור: במהלך 100 דקות השביתה במשק ביום ראשון הקרוב, תקיים עיריית נשר אירוע זיכרון בהשתתפות העובדים. באירוע תוצג תערוכת ציורי המלחמה של הציירת שמרית שולמן, ולאחר מכן תתקיים הרצאה של טל דן רואימי, תושבת העיר, שאיבדה את בתה, מיכל, במסיבת הנובה

ביום ראשון הקרוב, 24 בינואר, תציין מדינת ישראל 100 ימים מאז אותה השבת השחורה, שפתחה את מלחמת "חרבות ברזל". השבוע הודיע יו"ר ההסתדרות ארנון בן דוד על השבתת המשק ל-100 דקות באותו היום, לאות הזדהות עם משפחות החטופים שמוחזקים בשבי חמאס.

ציורי המלחמה של שמרית שולמן | באדיבות עיריית נשר
ציורי המלחמה של שמרית שולמן | באדיבות עיריית נשר

ראש עיריית נשר רועי לוי החליט לקיים, במקביל, אירוע לזכר הנופלים והנרצחים בהשתתפות העובדים בהיכל התרבות העירוני. באירוע תוצג תערוכת ציורי המלחמה של הציירת שמרית שולמן.

לאחר מכן תתקיים הרצאה של טל דן רואימי, תושבת העיר, שאיבדה את בתה, מיכל, בטבח במסיבת הנובה סמוך לקיבוץ רעים. בהרצאתה מספרת טל על ההתמודדות עם האובדן, מנין הכוחות להמשיך בחיים ומה מחזק אותה ברגעים הקשים.

ראש העיר נשר, רועי לוי

לוי: "השבתת המשק ל-100 דקות היא פעולה חשובה של הזדהות עם משפחות החטופים. לנו חשוב לזכור, כי יש משפחות רבות שאיבדו את יקיריהן ויש אלפי פצועים ורבים שנפשם לא שקטה גם בחלוף 100 ימים. החלטנו לנצל את זמן השביתה על מנת לאפשר זמן לזיכרון, לשיח ולשיתוף בתחושות ובהתמודדות היומיומיים של העובדים שלנו, לצד ההזדהות עם המאבק".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות