צילום אילוסטרציה: Freepik

זעקת הסבים והסבתות השכולים: "הכירו בנו"

עמותת "יקיר לי", המסייעת בשגרה למשפחות השכול האזרחי, פתחה את שעריה לסבים וסבתות שכולים שאיבדו את יקיריהם באירועי 7 באוקטובר ולאחריהם ומציעה להם סדנה ייחודית


צילום אילוסטרציה: Freepik
336

עמותת "יקיר לי", בראשות פיני רבינוביץ, המסייעת בשגרה למשפחות השכול האזרחי, פתחה את שעריה לסבים וסבתות שכולים שאיבדו את יקיריהם באירועי 7 באוקטובר ולאחריהם. העמותה, מזמינה כל סבתא וסבא, שאיבדו נכד או נכדה להשתתף בסדנת עיבוד שכוללת שישה מפגשים.

מטרת הסדנה להביא את המשתתפים לחוות מסע שנע בין החיים והמוות, הגעגוע והכאב, השמחה והמשמעות.

המשתתפים יפגשו עם סבים וסבתות נוספים, שחולקים עימם את אותה שותפות גורל. בסדנאות יתקיים שיח משותף והמשתתפים יקבלו מגורמי המקצוע המנוסים המתנדבים ב"יקיר לי" כלים להתמודדות ותמיכה.

העמותה מבקשת לקיים את הסדנאות ברשויות המקומיות: "כמעט בכל רשות מקומית בישראל יש סבים וסבתות שכולים. יש לכם את היכולת לעזור להם למצוא מעט נחמה באבל הגדול", נמסר בהודעת העמותה לרשויות.

רבינוביץ: "אנחנו כאן לומר לסבים ולסבתות 'אתם לא לבד בסיפור הזה'. מאז תחילת פעילותה של העמותה, חרתנו על דגלנו לתת מענה לכל אוכלוסיות השכול, במקום שבו מקבלי ההחלטות לא עושים כן. 7 באוקטובר הביא אותנו לחשוב על אוכלוסייה נוספת שלא מוכרת לזכאות של שיקום, ליווי וטיפול. 'יקיר לי' תעמוד לצידם במסע הזה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות