החשוד אוראל בן חמו ומוצרים שעל פי החשד השיג במרמה | צילומים: דוברות המשטרה

כתב אישום נגד אוראל בן חמו נהריה: עקץ 23 קורבנות באתרי יד שנייה

לאחר שהמשטרה פרסמה את שמו ותמונתו של אוראל בן חמו, החשוד במעשי העוקץ, הגיעו החוקרים ל-23 קורבנות שנעקצו בדפוס פעולה דומה: בן חמו הציג מסמך מזויף של התשלום עבור המוצר בהעברה בנקאית, אך לאחר שקיבל את המוצר, התברר כי הכסף לא נכנס לחשבונם


החשוד אוראל בן חמו ומוצרים שעל פי החשד השיג במרמה | צילומים: דוברות המשטרה
265

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני, מחר (שני) יוגש כתב אישום נגד אוראל בן חמו, בן 29 מנהריה, שעל פי החשד עקץ, ב-23 מקרים, קורבנות אליהם הגיע דרך אתרים למכירת מוצרי יד שנייה.

במשטרת המחוז הצפוני התקבלו בשבועות האחרונים תלונות ממספר אזרחים על כך שנעקצו על ידי החשוד, לאחר שהגיע אליהם בעקבות פרסומי מוצרי יד שנייה ברשתות.

בחקירה עלה דפוס פעולה חוזר של בן חמו. על פי החשד, בו לאחר שנפגש הקורבנות, הוא הציג להם מסמך מזויף של העברה בנקאית כביכול, אך לאחר שמסרו לידיו את המוצר התברר כי הכסף לא נכנס לחשבונם, ובן חמו נעלם עם הרכוש.

בתחילת החודש עצרו שוטרי המחוז הצפוני את בן חמו ופנו לציבור דרך אמצעי התקשורת לשם איתור קורבנות נוספים. בזכות הפרסומים, הגיעו החוקרים ל-23 קורבנות שנעקצו בדפוס פעולה דומה, מהם, על פי החשד, השיג בן חמו במרמה רחפנים, מצלמות, טאבלטים, טלפונים סלולריים ועוד.

מחר, כאמור, תגיש פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד בן חמו עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין 23 מקרים שונים.

פקד אמיר אלדר, קצין חקירות בתחנת כרמיאל: "ניהלנו חקירה מאומצת שהחלה עוד לפני מעצרו של החשוד. במסגרת החקירה הגענו לקורבנות מכל המדינה שנעקצו על ידו בשיטה דומה. אנחנו מזהים שמדובר בתופעה שחוזרת על עצמה לא מעט, ואני ממליץ לכל אדם שמבצע עסקה מסוג זה שלא ימסור מוצר ללא יכולת בדיקה של קבלת הכסף באופן מיידי".

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות