חנוכת המרכז הרפואי החדש של מכבי בטירת כרמל | צילום: דוברות מכבי

במעמד שר הבריאות: מכבי חנכה מרכז רפואי נוסף בטירת כרמל

המרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות בטירת כרמל הצטרף למרכז הרפואי הקיים ויעניק מענה מקצועי ואישי בתחומי הרפואה הראשונית והמקצועית


חנוכת המרכז הרפואי החדש של מכבי בטירת כרמל | צילום: דוברות מכבי
179

בצל המלחמה, שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו הגיע אמש (רביעי) לחנוכת המרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות בטירת כרמל.

בטקס קביעת המזוזה השתתפו מנכ"לית מכבי, סיגל דדון-לוי, ראש מחוז צפון של מכבי, אלון אלפרוביץ, מנהלת מכבי במרחב זיכרון-טירת כרמל, טלי תל, הרב אשר גוואטה, רב קהילת שאגת אריה-טירת כרמל לקביעת המזוזה ומכובדים נוספים.

בכירי מכבי הציגו לשר בוסו את הפעילות הענפה של מכבי במחוז הצפוני בעת שגרה ואת המוכנות למקרה של הסלמת הלחימה. השר בוסו שוחח עם הצוותים הרפואיים והודה להם על עבודת הקודש שהם מבצעים בכל ימות השנה ובמיוחד בעת חירום.

השר בוסו: "אנחנו מודעים לעבודת הקודש שאתם במכבי עושים מדי יום. החיבור לקהילה והמלאכה של מובילי השירות מסייעים להבין את הצרכים של המטופלים. מאז 7 באוקטובר, מערכת הבריאות היא חלק ממערך הלחימה ונמצאת בחזית. ללא השותפות של קופות החולים, לא היינו יכולים לעמוד במשימות הללו. מכבי קופה מובילה בשירות, ברפואה ובטכנולוגיה ומובילה בתכנון בריאות הנפש – תחום שבו חייבים כעת לתת את המענה. הגעתי לכאן היום כדי להודות לכם, הנהלת מכבי ולכל צוותי הרפואה על עבודת הקודש. יישר כוח".

ראש מחוז צפון של מכבי, אלון אלפרוביץ, מנכ"לית מכבי, סיגל דדון-לוי ושר הבריאות אריאל בוסו | צילום: מכבי
ראש מחוז צפון של מכבי, אלון אלפרוביץ, מנכ"לית מכבי, סיגל דדון-לוי ושר הבריאות אריאל בוסו | צילום: מכבי

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "אני מבקשת להודות לשר הבריאות שבחר לכבד אותנו כאן היום. שר בריאות שרואה את טובת מערכת הבריאות, נוכח בשטח ופועל ללא הפסקה לטובת תושבי ישראל. זה בא לידי ביטוי בקידום סל הבריאות, בתחום בריאות הנפש ובעוד עשרות נושאים. המרכז הרפואי שחנכנו היום יעניק מענה רפואי נוסף לתושבי טירת כרמל בהתאמה לצרכים הדרושים. מכבי ממשיכה להוביל בשביעות הרצון, באיכות הרפואית ובניהול התקציב וזה עשר שנים היא הקופה הצומחת ביותר. מכבי פועלת מתוך מצוינות בלתי מתפשרת להעניק למבוטחיה את השירות הטוב ביותר ואנחנו רואים זאת גם בתוצאות".

ראש מחוז הצפון של מכבי, אלון אלפרוביץ: "בימים מורכבים אלו, אנו גאים להרחיב את מעטפת שירותי הרפואה בטירת כרמל. כארגון בריאות מוביל, אנחנו שואפים להנגיש את השירותים הרפואיים הנדרשים בתוך הקהילה בזמינות גבוהה. אנחנו רואים את טובת המבוטחים לנגד עינינו ופועלים כל העת להרחבת השירותים בעיר ולמתן שירות מותאם, אישי ונגיש לכל חבר".

גם בימים אלו מוסיפה מכבי שירותי בריאות לשדרג ולהרחיב את זמינות שירותי הרפואה עבור מבוטחיה. פתיחת המרכז החדש מהווה בשורה עבור הקהילה המקומית, שכן עם פתיחתה הורחבו שירותי הרפואה של מכבי בעיר. המרכז החדש שוכן במיקום מרכזי ונגיש ברחוב העצמאות 10, וניתנים בו כל שירותי הרפואה הראשונית הכוללים רפואת משפחה, ילדים ונשים.

במקביל לפתיחת המרכז הרפואי החדש, שירותי הרפואה במרכז הקיים הממוקם בקניון לב העיר ימשיכו לפעול כרגיל. במרכז זה מוצעים כל שירותי הרפואה הראשונית לצד שירותי רפואה מקצועית בתחומים רבים: אורתופדיה, גסטרולוגיה, עור, אף-אוזן-גרון, רפואת נשים ואולטרסאונד, שירותי אחיות, מעבדה ומשרד.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות