ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור | אילוסטרציה

על חשבון משלם המיסים: 2 סגני ראש עיר בשכר של 4.3 מיליון שקל בקדנציה מונו בקרית ים

בישיבת מועצת העיר קרית ים אשר התקיימה בתחילת החודש, מונו לראש העירייה, דוד אבן צור, 2 סגני ראש עיר בשכר. מה השכר אתם שואלים?


ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור | אילוסטרציה
159

על פי משרד הפנים, בעיר בסדר גודל של קרית ים, שכר סגן ראש עיר הוא באזור ה-36,000 שקל בחודש. זאת ללא הוצאות ועלויות נוספות מסביב כמו תקציב למתנות ועוד – כך מדווח אתר חדשות חיפה והקריות.

בחישוב פשוט, אתם משלמי המיסים, תממנו את שכר שני סגני ראש עיריית קרית ים בכ-4.3 מיליון עד תום הקדנציה.

"מוסד סגני ראש העיר לא רק יקר ולא מועיל למשלם המיסים, אלא גם משמש כמנטרל אופוזיציה — ופוגע אנושות בדמוקרטיה ברשויות המקומיות. במקום מועצת עיר לוחמנית המפקחת על ראש הרשות, קיבלנו חבורה של אומרי הן שמפחדים לאבד את מקום העבודה שלהם", כתב פעם דן מנו בדה מרקר והוסיף, "כל סיעה שקיבלה סגנות ראש עיר, מנוטרלת כאופוזיציה". יש לבטל באופן דחוף את שכר סגני ראש העיר".

"נבחרו על פי חוק"

מעיריית קרית ים נמסר לאתר חדשות חיפה והקריות: "סגני ראש העיר בשכר נבחרו לפי חוק וזכו לרוב בישיבת מועצת העיר. זוהי החלטה דמוקרטית של נציגי הציבור הנבחרים".

מחקר כלכלי משנת 2022: קריית ים – העירייה הכי ענייה בישראל

כזכור, בשנת 2022, חברת Coface Bdi פרסמה את דירוג היציבות הפיננסית של הרשויות המקומיות לשנת 2022, כשבתחתית הדירוג דורגה קריית ים, כשבדיוק בזמנו בנתה בניין עירייה חדש בעלות של כחמישים מיליון שקל.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות