ראש העירייה דודו כהן ומנכ"ל העירייה הרצל קבלו | צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

מועצת העיר טירת כרמל אישרה את מינויו של הרצל קבלו למנכ"ל העירייה

בישיבה שלא מן המניין, אישרה אמש (רביעי) מועצת העיר טירת כרמל, פה אחד, את מינויו של סא"ל (במיל') הרצל קבלו למנכ"ל העירייה. זאת לאחר שבתחילת השבוע אושר מינויו בוועדה למינוי בכירים.


ראש העירייה דודו כהן ומנכ"ל העירייה הרצל קבלו | צילום: דוברות עיריית טירת כרמל
238

בישיבה מיוחדת שהתקיימה אמש (רביעי), מועצת העיר טירת כרמל אישרה פה אחד את מינויו של סא"ל (במיל') הרצל קבלו לתפקיד מנכ"ל העירייה. המינוי אושר בתחילת השבוע גם על ידי הוועדה למינוי בכירים.

הרצל קבלו, בן 56, נולד וגדל במגדל העמק, ולפני כשנתיים עבר להתגורר בשכונת גלי כרמל בטירת כרמל. הוא נשוי, אב לשלושה וסבא לשלושה. עד לאחרונה שימש כיועץ בכיר לשר לביטחון לאומי, ובין תפקידיו הקודמים היה יועץ בכיר למנכ"ל הכנסת בתחום רישוי כלי ירייה. במסגרת תפקיד זה הקים וניהל מוקד ארצי לסיוע ברישוי כלי ירייה. קבלו מחזיק בתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול ארגונים ללא כוונת רווח (אלכ"רים) ובתואר ראשון בתולדות עם ישראל.

מנכ"ל העירייה הרצל קבלו | צילום: דוברות עיריית טירת כרמל
מנכ"ל העירייה הרצל קבלו | צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

לאחר פרישתו מצה"ל, מילא קבלו שורה של תפקידי מפתח במשרד לביטחון לאומי, ביניהם:

  • ראש אגף חירום
  • ראש אגף רישוי ופיקוח על כלי ירייה, שם שימש כרגולטור לאומי בתחום זה
  • מנהל תחום אוכלוסיות מיוחדות, בו הקים מערך התנדבות עבור בני מיעוטים וחרדים בשירות לאומי ואזרחי

במהלך כהונתו במשרד לביטחון לאומי, הקים מוקד שירות לקוחות ארצי שזכה שנתיים ברציפות במקום הראשון בשיפור השירות בקרב משרדי הממשלה.

שירותו בצה"ל

את שירות הקבע שלו בחיל הים סיים קבלו בשנת 2011, תוך מילוי מספר תפקידים משמעותיים כגון קצין אג"מ וקצין מבצעים. הוא בוגר המכללה לפיקוד ומטה של צה"ל וקורס העמיתים לסגל הבכיר בנציבות שירות המדינה. כיום הוא ממשיך לשרת במילואים בתפקיד בכיר בזירת הצפון של חיל הים.

ראש העירייה דודו כהן אמר: "תושבי טירת כרמל התברכו באיש מקצוע עתיר ניסיון וכישורים, ומינויו הוא הראוי והנכון ביותר לקראת האתגרים הרבים שלפנינו. הרצל קבלו מביא עימו רוח של מנהיגות, ערכיות ויושרה אישית וציבורית. אני מאחל לו הצלחה רבה, ומשוכנע שיחד נוביל את טירת כרמל להישגים בכל תחומי החיים".

חזון המנכ"ל החדש

הרצל קבלו, מנכ"ל עיריית טירת כרמל הנכנס, הודה לחברי מועצת העיר ולראש העיר דודו כהן על האמון שנתנו בו. "אני רואה בתפקידי שליחות ציבורית ואפעל ללא לאות למען העיר טירת כרמל ותושביה," אמר קבלו. "אני מודה על הבחירה פה אחד ומתחייב לעמוד בכל האתגרים שהוצבו בפניי".

באמצעות שילוב של ניסיון עשיר בתחומי הביטחון, הניהול והשירות הציבורי, הרצל קבלו מביא עימו מגוון כישורים ותובנות שיסייעו לו להוביל את עיריית טירת כרמל להצלחות ולשיפור השירות לתושבים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות