צילום אילוסטרציה: Freepik

עורך דין מתל אביב חשוד בהעלמת הכנסות של מיליוני דולרים באמצעות חברה באיי הבתולה

על פי החשד, עו"ד אשר רבינוביץ' העלים הכנסות ממסחר בניירות ערך, בארץ ובחו"ל, באמצעות חברה הרשומה באיי בתולה בסכום של 2.5 מיליון דולר לפחות. הוא נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים


צילום אילוסטרציה: Freepik
214

עו"ד אשר רבינוביץ' מתל אביב נחקר אתמול (ראשון) במשרדי פקיד שומה חקירות תל אביב, בחשד שהתחמק מדיווח ותשלום מס על הכנסות ממכירת ניירות ערך בישראל ובחו"ל בסכום של 2.5 מיליון דולר לפחות.

אתמול, בשעות הבוקר, הגיעו חוקרי רשות המיסים לביתו של רבינוביץ' ולמשרדו וכן למעורבים נוספים בפרשה, ערכו חיפושים ותפסו מסמכים רבים וחומרי מחשב. בהמשך הובא רבינוביץ' לבית משפט השלום בתל אביב ושוחרר בתנאים מגבילים.

רבינוביץ' הוא עורך דין בתחום המשפט המסחרי והנדל"ן. בדיונים שנערכו עימו במשרד מס ההכנסה בתל אביב עלה חשד להתנהלות פלילית שלו ביחס להכנסותיו ממסחר בניירות ערך בארץ ובחו"ל. בעקבות זאת, נפתחה חקירה סמויה שממנה עלה החשד, כי הכנסות אלה הוסתרו תחת חברה זרה בשם NEMETZ CORP שהתאגדה באיי הבתולה, ומניותיה מוחזקות לכאורה על ידי נאמן זר.

כאמור, מהחקירה עד כה עולה חשד כי רבינוביץ' התחמק מתשלום מס בגין רווחים של 2.5 מיליון דולר לפחות בין השנים 2020-2012. החקירה נמשכת.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות