ישיבת ההכרזה על המעבר לחמישה ימי לימודים בקרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

קרית ביאליק: התיכון וחטיבות הביניים עוברים ל-5 ימי לימודים החל משנת הלימודים הקרובה

על המעבר לחמישה ימי לימודים הכריז ראש העירייה אלי דוקורסקי היום (שלישי) בדף הפייסבוק של העירייה. "אנו מאמינים כי אנו עושים מהלך נכון. המשק כבר מזמן עבר לחמישה ימי עבודה וזה הדבר הנכון לעשותו גם במערכת החינוך", אמר דוקורסקי


ישיבת ההכרזה על המעבר לחמישה ימי לימודים בקרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה
129

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, הודיע היום (שלישי) על מעבר לחמישה ימי לימודים בחטיבות הביניים ובחטיבה העליונה החל משנת הלימודים הקרובה. ההכרזה הועברה בשידור חי בדף הפייסבוק של העירייה, והשתתפו בה סגן ראש העירייה ומחזיק את תיק החינוך, עו"ד בן אסבן, חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת החינוך בת אל לוף, מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, מנהל אגף החינוך עמי ראובן ועוזרת ראש העיר קארין כהן.

דוקורסקי: "אנו מודיעים על מעבר לחמישה ימי לימודים החל מ-1 בספטמבר בחטיבות הביניים ובבית הספר התיכון. קיימנו תהליך סדור של לימוד הנושא כולל ביקור בערים שכבר מפעילות שבוע לימודים מקוצר. כמו כן, קיימנו הליך של שיתוף הציבור, שבו הפנינו שאלונים להורים, לתלמידים ולמורים. התוצאות היו מובהקות: כ-75 אחוז מההורים ו-83 אחוז מהתלמידים הביעו את רצונם לעבור לחמישה ימי לימודים. בכל בתי הספר, יותר מ-80 אחוז מהמורים הביעו עמדה זהה".

דוקורסקי הוסיף: "אנו מאמינים כי אנו עושים מהלך נכון. המשק כבר מזמן עבר לחמישה ימי עבודה וזה הדבר הנכון לעשותו גם במערכת החינוך. המעבר לחמישה ימי לימודים יאפשר לייצר זמן איכות משפחתי, למידה רציפה ומשמעותית יותר ובניית מערכת שעות לימוד מאוזנת, תוך התחשבות בצרכים של כל התלמידים. צוותי החינוך וההנהלה יהיו זמינים לתלמידים לאורך כל השבוע, מה שעשוי לתרום לתחושת הביטחון ולשיפור הקשר בין המורים לתלמידים. יום נוסף של מנוחה יאפשר לתלמידים להפחית לחצים, להתרענן ולחזור לכיתה עם מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה. היום השישי ייועד לפעילות החינוך הבלתי פורמלי, חוגי העשרה, ספורט ותנועות הנוער".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות