הסמים והכסף המזומן שנתפסו ברכבה של החשודה | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום נגד תושבת הקריות החשודה בסחר בסמים תחת הכינוי "סבא ג'פטו"

ברכבה של החשודה, בת 31 מקרית ביאליק, נתפסו עשרות שקיות מוכנות להפצה המכילות מאות גרמים של סמים מסוג קנאביס וכן כ-40 אלף שקלים במזומן. על מנת להימנע מחשיפת שמה בפני הלקוחות, היא כינתה את עצמה ברשתות בשם "סבא ג'פטו"


הסמים והכסף המזומן שנתפסו ברכבה של החשודה | צילום: דוברות המשטרה
118

בתחילת החודש, במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני בציר 91 סמוך לצומת בית המכס, עצרו השוטרים לבדיקה רכב הנהוג על ידי תושבת קרית ביאליק, בת 31. בחיפוש ברכב נתפסו עשרות שקיות מוכנות להפצה המכילות מאות גרמים של סמים מסוג קנאביס וכן כ-40 אלף שקלים במזומן.

החשודה נעצרה ובחקירתה עלה החשד, כי היא מעורבת בהפצת סמים במקרים רבים לאורך החודשים האחרונים במספר יישובים בצפון. עוד עלה, כי על מנת להימנע מחשיפת שמה בפני הלקוחות, היא כינתה את עצמה ברשתות בשם "סבא ג'פטו".

עם סיום שלב החקירה, שכלל התחקות אחר מספר רב של לקוחות, הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני נגד החשודה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין 10 מקרים בהם סיפקה הצעירה סמים ללקוחות שונים בצפון הארץ.

מהמשטרה נמסר, כי היא פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער ופעילות עבריינית המכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות