הקריה האקדמית אונו | צילום: האתר הרשמי

גלובס: הקריה האקדמית אונו – במקום הראשון בדירוג המכללות האקדמיות בישראל

בדיקה חדשה במדד המותגים של גלובס: השכלה גבוהה ● הקריה האקדמית אונו במקום הראשון בדירוג המכללות האקדמיות בישראל ● שאלת הסקר: "אם היו שואלים אותך היכן ללמוד תואר ראשון, על איזו אוניברסיטה/מכללה היית ממליץ?"


הקריה האקדמית אונו | צילום: האתר הרשמי
17069

השנה, בפעם הראשונה, תחום ההשכלה הגבוהה משתלב במדד המותגים של גלובס. על פי הדיווח, כאשר שואלים ישראלים על איזו מכללה הם היו ממליצים ללמוד בה, הקריה האקדמית אונו במקום הראשון. אונו היא המכללה הגדולה בישראל, לה שלוחות גם בחיפה ובירושלים, עם מעל 21 אלף סטודנטים נכון לשנת תשפ"ג. המכללה מתמקדת בתארים בעלי הכשרה מקצועית, כולל חינוך, סיעוד, משפטים, מדעי המחשב, מנהל עסקים (עם התמחות בחשבונאות) וספורטתרפיה.

במקום השני בדירוג, בפער קטן, דורגה המכללה למינהל, במקום השלישי המרכז האקדמי רופין, מכללת תל אביב-יפו במקום הרביעי, תל חי בחמישי, היט בשישי, לאחריהן מכללת ספיר והמרכז האקדמי לב סוגר את הרשימה.

בכל שנה מפרסם גלובס את 100 המותגים המובילים בישראל, והשנה נכללו בו לראשונה גם מוסדות ההשכלה הגבוהה. המדד מבוסס על סקר רחב היקף, הכולל 3,500 נשאלים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, כולל החברה החרדית והחברה הערבית. הסקר נערך בחודשים אפריל-מאי ובוצע על ידי מכון "הגל החדש", מכון מחקר חיצוני ובלתי תלוי המתמחה בתחום הצרכנות.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות