בית משפט השלום בקריות | צילום: חדשות חיפה והקריות

בעקבות ערעור האלמנה: ביהמ"ש ביטל צוואה של תושב הקריות שהלך לעולמו

בבית המשפט לענייני משפחה בקריות נידונה לאחרונה פרשה משפטית שגרמה להדים רבים. מדובר במחלוקת סביב צוואתו של כבן 80, תושב מהקריות, אשר עוררה עניין רב בשל המורכבות המשפטית והרגשית שלה. המקרה הסתיים בביטול הצוואה ובחלוקה הוגנת של נכסי המנוח לפי חוק הירושה


בית משפט השלום בקריות | צילום: חדשות חיפה והקריות
234

המנוח, שנפטר לאחרונה, הוריש את כל נכסיו לאחיותיו בצוואה. הדבר עורר חשדות בקרב אלמנתו מזה 43 שנים, אשר טענה כי המנוח לא היה כשיר מנטלית בעת החתימה על הצוואה וכי ייתכן שחתימתו זויפה וכי האחיות השפיעו עליו בצורה בלתי הוגנת.

עורך דין רועי גולדשטיין, שייצג את האלמנה, הגיש התנגדות לצוואה לבית המשפט לענייני משפחה בקריות בפני כב' השופטת מאיה לוי. הוא טען כי הצוואה נערכה תחת לחץ והשפעה בלתי הוגנת מצד האחיות, וכי המנוח לא היה במצב בריאותי ומנטלי שמאפשר לו להחליט על הורשת נכסיו בעצמו.

עו"ד רועי גולדשטיין | צילום: באדיבות המצולם

בזמן הדיון, עו"ד גולדשטיין הציג ראיות מבוססות ומשכנעות לכך שהצוואה אינה משקפת את רצונו האמיתי של המנוח, וכי היא מתעלמת מזכויות האלמנה. בעקבות כך, אחיותיו של המנוח הבינו את צדקת טענות האלמנה והסכימו לביטול הצוואה.

בעקבות העתירה הדחופה שהוגשה לבית המשפט ובזכות הטיעונים המשפטיים הרלוונטיים, החליט בית המשפט לבטל את הצוואה שקיפחה את זכויות האלמנה, ולהורות על חלוקת נכסי המנוח לפי חוק הירושה. כך הבטיח בית המשפט את עתידה הכלכלי של האלמנה.

עו"ד גולדשטיין מסר בתגובה: "המקרה ממחיש את החשיבות של ייצוג משפטי מסור ונחוש, במיוחד במקרים מורכבים של ירושות וצוואות. אני שמח שעמדתי לצד הלקוחה ברגעים הקשים האלו והצלחנו להשיג תוצאה צודקת וראויה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות