התכתבויות בין הנאשם לקורבנותיו | צילומים: דוברות המשטרה

כתב אישום נגד תושב הצפון: עקץ אזרחים תמימים בכמיליון וחצי שקלים

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני הוגש נגד תושב הצפון כתב אישום, הכולל לא פחות מ-30 אישומים בגין ביצוע עסקאות הונאה של רכישת רכבי יד שנייה בלי להעביר תשלום לבעליהם


התכתבויות בין הנאשם לקורבנותיו | צילומים: דוברות המשטרה
90

במשטרת ישראל התקבלו תלונות מאזרחים על כך שנעקצו על ידי אדם, שביקש לקנות את רכבם וביצע זאת באמצעות המחאות ללא כיסוי, העברת הודעה מזויפת על העברת כסף בין חשבונות והבטחות של העברה עתידית.

מחומרי החקירה עולה, כי הנאשם רקם תוכנית להונות אנשים המעוניינים למכור רכבי יד שנייה, במטרה לקבל מהם את הרכבים במרמה ללא מתן תשלום עבורם, להעביר את הבעלות על שמו או על שם אחרים ולמכור את הרכבים תמורת תשלום.

במסגרת פעולותיו, נהג הנאשם ליצור קשר עם קורבנות, שהציעו את רכבם למכירה והציג בפניהם מצג כוזב לפיו הוא מעוניין לרכוש את הרכב תמורת תשלום. הנאשם נפגש עם הקורבנות, בדק את הרכבים והציג בפניהם מצג שווא לפיו ביצע את תשלום הרכישה באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של הקורבנות. בדרך זו, נטל הנאשם במרמה מ-30 קורבנות שונים, ביניהם קשישים ותושבים מפונים, סכום של כמיליון וחצי שקלים.

בתום חקירה מאומצת הוגש נגד הנאשם, תושב כאבול בן 38, כתב אישום, הכולל, כאמור, 30 אישומים עם בקשה למעצר עד תום הליכים בבית משפט השלום בחיפה באמצעות פרקליטות מחוז חיפה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 12/05/2024
עצמאות בצלחת
נגישות