אב ובתו. רס"מ רוני שקורי ז"ל, רס"מ מור שקורי ז"ל

אחד הנרצחים הבוקר בפיגוע: רס"מ רוני שקורי, ששכל את מור, בתו השוטרת, ב-7 באוקטובר

הטרגדיה הכפולה של משפחת שקורי: רס"מ רוני שקורי ז"ל נרצח הבוקר בפיגוע במחסום תרקומיא ליד חברון. בתו, מור, נפלה בקרב על משטרת שדרות ב-7 באוקטובר


אב ובתו. רס"מ רוני שקורי ז"ל, רס"מ מור שקורי ז"ל
99

אחד הנרצחים הבוקר (ראשון) בפיגוע במחסום תרקומיא ליד חברון הוא רס"מ רוני שקורי ז"ל. בתו מור, ששירתה כשוטרת במשטרת שדרות, נפלה בקרב ב-7 באוקטובר.

עיריית שדרות פרסמה את ההודעה הבאה: "עיריית שדרות משתתפת בצערה הכבד של משפחת שקורי משדרות, שאיבדה הבוקר את אב המשפחה, רס"מ רוני שקורי, שנורה על ידי מחבלים ונהרג. רוני הוא אביה של רס"מ מור שקורי, שוטרת בתחנת שדרות, שנפלה ב-7 באוקטובר בקרב על תחנת המשטרה".

ראש העירייה, אלון דוידי, אמר הבוקר עם הישמע דבר הבשורה: "יחד עם כל תושבי העיר שדרות ואזרחי ישראל אני משתתף בצער המשפחות וכואב את הכאב הכפול על נפילתו של רס"מ רוני שקורי הי"ד בבוקר הקשה בפיגוע הדמים בתרקומיא. רוני ז"ל שכל את בתו השוטרת מור ב-7 באוקטובר שנפלה בקרבות על תחנת המשטרה בשדרות. אני שולח מחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שלוחמים בגבורה".

עוד אמר דוידי: "מכאן כולנו שולחים תנחומים למשפחות ששת החטופים שגופותיהם הובאו לישראל, לאחר שנרצחו על ידי מפלצות החמאס. אנחנו בעיצומה של מלחמה מול האויבים האכזריים בעזה, אבל הטרור לא פוסק, וגם ביו"ש צומחים תאי טרור שאם לא נגדע אותם היום, אנחנו עלולים לקום לבקרים קשים נוספים. הנהגת הממשלה חייבת לפעול בנחישות ועוצמה אל מול האויב בדיוק כפי שהיא פועלת בעזה. אסור לנו לחכות לתגובה על פיגוע נוסף שיקרה חלילה, אלא להקדים. חייבים להקדים ולצאת למבצע השמדת הטרור גם ביו"ש, לצד המשך הכרעת החמאס והג'יהאד, החזרת כל החטופים והכרעת החיזבאללה".

רוני שקורי ז"ל יובא למנוחות הערב, בשעה 18:15, בחלקה הצבאית של בית העלמין בשדרות.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות