עמדת תיקון אופניים בחיפה

מסילות אופניים חדשות ברחבי תל אביב

עיריית תל אביב-יפו ממשיכה להפוך את המרחב הציבורי לנגיש יותר עבור רוכבות ורוכבי אופניים. בתחילת אוגוסט 2021 הותקנו 14 מסילות להולכת אופניים על גרמי מדרגות ברחבי העיר – מיפו ועד צפון העיר – תוך שמירה על תקנות נגישות ובטיחות. המיקומים נבחרו בקפידה, בהתייעצות עם הציבור, ולאחר פיילוט שהוגדר כהצלחה בכיכר אתרים, בכיכר ביאליק וברחוב גרשון שץ. את […]


עמדת תיקון אופניים בחיפה
168

עיריית תל אביב-יפו ממשיכה להפוך את המרחב הציבורי לנגיש יותר עבור רוכבות ורוכבי אופניים. בתחילת אוגוסט 2021 הותקנו 14 מסילות להולכת אופניים על גרמי מדרגות ברחבי העיר – מיפו ועד צפון העיר – תוך שמירה על תקנות נגישות ובטיחות.

המיקומים נבחרו בקפידה, בהתייעצות עם הציבור, ולאחר פיילוט שהוגדר כהצלחה בכיכר אתרים, בכיכר ביאליק וברחוב גרשון שץ.
את המסילות החדשות תוכלו למצוא במיקומים הבאים:
– יפת 129
– יפת 83
– ציונה תג'ר 7
– חברה חדשה 10
– בראלי/דרך נמיר
– רחוב מרדכי זעירא – בירידה מסשה ארגוב 29
– פנחס רוזן 44
– גן ירוחם וגאולה מלמון
– שמעון התרסי 33
– מתחם שרונה, הארבעה 32
כמו כן חודשו המסילות הקיימות במיקומים הבאים:
– כיכר אתרים
– כיכר ביאליק
– גרשון שץ 4
– ליפסקי 3 פינת ה' באייר
העירייה מקדמת את החזון העירוני לרישות העיר בשבילי אופניים ולמעבר של תושבים ותושבות לשימוש באופניים ככלי התניידות מרכזי. העירייה ניצלה את הירידה החדה בשימוש בכלי-רכב פרטיים ותחבורה ציבורית בחלק מחודשי 2021-2020 עקב משבר הקורונה, והאיצה סלילה של שבילי אופניים.
בנוסף פרסמה העירייה מפה אינטראקטיבית משוכללת בה יוכל הציבור ללמוד אודות רשת שבילי האופניים העירונית המוצעת. צעדים אלו הם חלק ממהלך כולל במסגרתו מתכוונת העירייה עד שנת 2025 להכפיל את היקף השימוש בכלים אישיים, ולמצב בו כרבע מהנסיעות של תושבי העיר יתבצעו באופניים וקורקינטים, כמו גם הרחבת הפריסה של שבילי האופניים מ-158 ק"מ ל-310 ק"מ.

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות