איקאה, דיאנה רז | צילום: ארכיון

סמיון גרפמן נגד איקאה: "שאלתי אם הם יכולים לתרום קצת ריהוט לילדיה של הנרצחת דיאנה רז – ונפנפו אותי"

כוכב הרשת והטלוויזיה סמיון גרפמן תקף היום (שלישי) את רשת איקאה לאחר שלטענתו ביקש מהם לתרום קצת ריהוט לארבעת ילדיה הקטנים של דיאנה רז שנרצחה בתחילת השנה על ידי בעלה. באיקאה סירבו להגיב. בפוסט ארוך שהעלה ברשתות החברתיות כתב גרפמן: "חוסר צדק לילדים של דיאנה. אז כמו שאתם יודעים ביומיים האחרונים אני מנסה לעזור לילדים […]


איקאה, דיאנה רז | צילום: ארכיון
234

כוכב הרשת והטלוויזיה סמיון גרפמן תקף היום (שלישי) את רשת איקאה לאחר שלטענתו ביקש מהם לתרום קצת ריהוט לארבעת ילדיה הקטנים של דיאנה רז שנרצחה בתחילת השנה על ידי בעלה. באיקאה סירבו להגיב.

בפוסט ארוך שהעלה ברשתות החברתיות כתב גרפמן: "חוסר צדק לילדים של דיאנה. אז כמו שאתם יודעים ביומיים האחרונים אני מנסה לעזור לילדים של דיאנה שנרצחה ע"י בעלה. חשבנו מי הכי גדול שיכול לעזור לנו ולהרים את הכפפה ולתרום ציוד וריהוט לילדים של דיאנה? אז כמובן שפניתי לאיקאה בשביל שיתנו חלק מהריהוט לחדרים של הילדים.

התחלתי מהמנכ"ל שהעביר אותי למישהו בכיר בחברה שמיידית אמרו לא. אז כמו שאתם מכירים אותי אני לא מקבל לא כתשובה וביקשתי שיבדקו לעומק מה בכל זאת אפשר לעשות ולא תאמינו, איקאה הגדולה אמרה לא. באופן אישי אני רוצה להגיד שזו פעם אחרונה שפניתי או ביקרתי באיקאה".

ברשת איקאה סירבו להגיב.

סמיון גרפמן | צילום: רשת 13

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות