אלאור אזריה ביקר את הלוחם שהתעמת עם טיבי והעניק לו חבילת מאפים מבית העסק שלו

אלאור אזריה, הלוחם לשעבר בחטיבת כפיר שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון ב-2016, הגיע לבקר את לוחם גולני שהתעמת עם חבר הכנסת אחמד טיבי בשבת, כך פורסם הערב (שלישי) בכאן 11. בתמונה שהופצה מהפגישה נראה הלוחם כשבידו מה שנראה כמו חבילת מאפים שאזריה הביא מהמאפיה שברשותו. בשבת האחרונה נרשם עימות בחברון בין חבר הכנסת טיבי לאותו […]


268

אלאור אזריה, הלוחם לשעבר בחטיבת כפיר שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון ב-2016, הגיע לבקר את לוחם גולני שהתעמת עם חבר הכנסת אחמד טיבי בשבת, כך פורסם הערב (שלישי) בכאן 11.

בתמונה שהופצה מהפגישה נראה הלוחם כשבידו מה שנראה כמו חבילת מאפים שאזריה הביא מהמאפיה שברשותו.

בשבת האחרונה נרשם עימות בחברון בין חבר הכנסת טיבי לאותו לוחם גולני, כשהוא חסם את דרכו של טיבי ולא מאפשר לו לעבור. הוויכוח הגיע לטונים גבוהים. חבר הכנסת הטיח בלוחם: "חצוף, עוף לי מהעיניים" והלוחם השיב: "מי אתה בכלל".

בערוץ 7 דווח כי בצה"ל גיבו את התנהלות הלוחם, ואביו הגיש נגד טיבי תלונה במשטרה. גם חבר הכנסת הגיש מצדו תלונה במשטרה נגד הלוחם מגולני.

עוד דווח בערוץ 7 כי בתיעוד שפורסם מהאירוע בשבת האחרונה נראה טיבי מגיע יחד עם קבוצת ערבים גדולה לכיוון היישוב היהודי בעיר. החייל שמוצב בעמדת שמירה במקום, ניגש אל הקבוצה וביקש כי אף אחד לא יעבור אותו, וזאת על-פי הוראת מפקדיו.

בתיעוד נראה טיבי צועק לעבר החייל, נותן לו מכה בידו, ומעורר פרובוקציה במקום. כאמור בעקבות האירוע אביו של החייל הגיש היום תלונה במשטרה בגין תקיפת בנו.

האב תיאר עוד כי "בסרטון נראה הבן שלי ניגש לחבורה בהובלת ח"כ אחמד טיבי ומבקש מהם לעצור ולא לעבור אותו ומדגיש שוב ושוב. באותו שלב מתקרב ח"כ טיבי לעבר הבן שלי בצורה מאיימת. הבן שלי פרס את הידיים בניסיון למנוע מעבר תוך שהוא חוזר על דבריו שהמעבר אסור. בשלב זה ח"כ טיבי נתן מכה בחוזקה בידיו של בני והחל לצעוק עליו ולומר לבן שלי חצוף", הוסיף האב בתלונה.

האב הוסיף לתלונה גם את כך שחה"כ טיבי עלב בבנו, ואת הפגיעה בחיילי צה"ל: "בנוסף ח"כ טיבי החל לצעוק על הבן שלי ולקרוא לו חצוף ובכך הוא פגע והעליב עובד ציבור- חייל שמשרת בצבא הגנה ישראל הצבא של כולנו. ‎ח"כ טיבי היה מלווה בהרבה ערבים, חלקם לפי מה ששמעתי מחבלים שביצעו פיגועים קשים בעבר. אם ח"כ טיבי היה מצליח במזימתו לעבור במקום ללא אישור עם החבורה שלו זה היה מסכן באופן מידי את התושבים במקום", נכתב.

לסיום כתב האב כי "‎‎‎אנו מקווים שיהיה תגובה חמורה בנושא, כדי לעשות הרתעה ולהבהיר שגם חבר כנסת לא יכול לתקוף חיילים ולהרע להם ליד מחבלים, ולנצל את החסינות שלו כדי לפגוע בחיילים. עוד יותר חמור שזה נעשה לעיני אנשים ומצלמות. ‎מודה מראש על טיפול רציני בעניין. אסור שהחיילים שלנו שמוסרים את נפשם על הביטחון של כולנו יופקרו בשטח והמשטרה לא תפעל להגן עליהם כנגד פורעי החוק גם אם הם במקרה זה נושאים בתואר חבר כנסת".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות