FREEPIK

אימון כושר ביתי ככה עושים את זה נכון

הרבה מאוד אנשים לא אוהבים ללכת לחדרי כושר או בכלל לעשות כושר, בין אם זה קשור להימנעות ממקומות הומי אדם או בין אם הם מרגישים לא בכושר ומתביישים להתאמן ליד מקצוענים שמסיימים אימון כושר של שעתיים עוד לפני ארוחת הבוקר.  הפתרון האמיתי לחשש הזה הוא להתאמן בבית, הבעיה היא שלא כולנו יודעים איך באמת לבנות […]


FREEPIK
499

הרבה מאוד אנשים לא אוהבים ללכת לחדרי כושר או בכלל לעשות כושר, בין אם זה קשור להימנעות ממקומות הומי אדם או בין אם הם מרגישים לא בכושר ומתביישים להתאמן ליד מקצוענים שמסיימים אימון כושר של שעתיים עוד לפני ארוחת הבוקר. 

הפתרון האמיתי לחשש הזה הוא להתאמן בבית, הבעיה היא שלא כולנו יודעים איך באמת לבנות שגרת אימונים מוצלחת, איך לבחור את התרגילים שמתאימים בדיוק למטרה שהצבנו או איך לדעת לספק לגוף את כל מה שהוא צריך.

היום אפשר למצוא מגוון תכניות כושר אונליין, שמציעות תרגילים לביצוע בבית, אבל מה עם כל מה שמסביב? איך למשל אפשר לדעת מהי התזונה שהכי מתאימה לנו, תזונה כזו שתוכל לעזור לנו להגיע למטרה? אילו תרגילי כושר מומלץ לנו לבצע בבית? איך מחזירים את המוטיבציה שנעלמת לה עם הזמן?

בדיוק בשביל זה הקימה מאי מור את הסטודיו כושר האונליין שלה שנקרא – Studio M3. בסטודיו של מאי מור תוכלו למצוא תכניות אימונים מפורטות כולל הסברים על כל תרגיל, אימוני כושר ביתי במבחר סגנונות ודרגות קושי שונות, טיפים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה בריאה, סיפורים אישיים להעלאת המוטיבציה וכמובן גם להיות חלק מקהילת המתאמנות מהמצליחות בישראל. 

באמצעות אימון הכושר של מאי תוכלו לחזק ולחטב את הגוף – והכל בתנאים שלכם ובנוחות מקסימלית מאיפה שלא תרצו. הצטרפו לאחד משידורי הלייב השבועיים של מאי בעמוד הפייסבוק שלה או בערוץ היוטיוב, חפשו את תכנית האימונים המתקדמות שלה באתר או בחרו את אחד מסרטוני היוטיוב שלה והתחילו לעבוד, עם חיוך, ויחד עם עוד מתאמנות מרחבי הארץ!

בסטודיו M3 ישנה הבנה מעמיקה של החשיבות בתכנית אימונים מסודרת ובריאה, שלא תפגע בגוף ותספק לו את כל החומרים שהוא זקוק להם על מנת לשמור על כושר ולהתחזק. מאי מדברת על החשיבות בתזונה נכונה, בשמירה על הגוף ובהקשבה למה שהוא צריך. אם אתן מעוניינות להוריד קלוריות, להוריד במשקל, להתחזק לפני או אחרי לידה ואפילו במהלך ההריון, תתחילו עם הסרטון הראשון שלה ותתמכרו גם אתם.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות