צעירה נפלה משקע במדרכה – ותפוצה ב-600 אלף שקל

אישה שנפלה ליד מועדון תבעה פיצויים של מאות אלפי שקלים מהעירייה. כתב מאקו שמעון איפרגן דיווח כי בתגובה, טענה העירייה שהיא אשמה בנפילתה כיוון שהייתה שיכורה. עדות אחת שכנעה את השופט אחרת לפני כשש שנים יצאה א' בשעה שלוש לפנות בוקר ממועדון ברחוב קומפרט בשכונת פלורנטין בעיר, נתקלה בבור ורגלה נתקעה בתוכו. "היא נפלה על […]


413

אישה שנפלה ליד מועדון תבעה פיצויים של מאות אלפי שקלים מהעירייה. כתב מאקו שמעון איפרגן דיווח כי בתגובה, טענה העירייה שהיא אשמה בנפילתה כיוון שהייתה שיכורה. עדות אחת שכנעה את השופט אחרת

לפני כשש שנים יצאה א' בשעה שלוש לפנות בוקר ממועדון ברחוב קומפרט בשכונת פלורנטין בעיר, נתקלה בבור ורגלה נתקעה בתוכו.

"היא נפלה על הרצפה והתחילה לצרוח. הרגל התנפחה לה. הזמנו אמבולנס", שחזר ידיד של א' שהיה עמה בעת האירוע. א', הובהלה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

עו"ד ליאור לויט

א' הגישה באמצעות עו"ד ליאור לויט תביעת נזיקין נגד עיריית תל אביב  לבית משפט השלום בעיר.

עיריית תל אביב הטילה את האשמה למקרה על א'. לטענתה, היא בילתה במועדון, יצאה ממנו שתויה ובגלל זה נפלה. העירייה ציינה שאת המפגע צילמה א' כחודש לאחר המקרה ולא דאגה לדווח עליו באופן מידי.

במהלך המשפט הידיד שהיה עם א' העיד כי אכן היה מדובר בבור שלא ניתן היה להבחין בו. העדות הזו גרמה לבית המשפט לקבל את התביעה ולהסכים כי מדובר ברשלנות של העירייה.

השופט מנחם (מריו) קליין שדן בתביעה קבע כי אכן מדובר היה במחדל של העירייה וכי עדותה של א' והידיד אמינות בעיניו שכן הרחוב היה חשוך משובש מאוד ולא ניתן היה לראות את הבור.

הוא דחה את עמדת העירייה לפיה יש להטיל את האשמה על א' כיוון שהייתה שיכורה וקבע כי האשמה התורמת שלה למקרה היא בשיעור של 20 אחוז, שכן היא נהג לבלות במועדון והכירה לכאורה את הדרך אליו וממנו.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות