חופשת אביב בתל אביב: כל המשפחה מרוויחה

אם אתם מחפשים לצאת לחופשה משפחתית נעימה בארץ בתקופת האביב בזמן הקרוב, הרשו לנו להציע נופש מיוחד בעיר התוססת בישראל – תל אביב. כשאתם חושבים על חופשה משפחתית מהנה עם הילדים, יתכן שחשבתם ללכת על הצפון הירוק או דווקא לכיוון של חופשת בטן גב באילת. ואכן אזורים אלה נוטים להיות פופולריים יותר בקרב משפחות. עם […]


209

אם אתם מחפשים לצאת לחופשה משפחתית נעימה בארץ בתקופת האביב בזמן הקרוב, הרשו לנו להציע נופש מיוחד בעיר התוססת בישראל תל אביב.

כשאתם חושבים על חופשה משפחתית מהנה עם הילדים, יתכן שחשבתם ללכת על הצפון הירוק או דווקא לכיוון של חופשת בטן גב באילת. ואכן אזורים אלה נוטים להיות פופולריים יותר בקרב משפחות. עם זאת, ייתכן מאוד שכמו רבים, גם אתם מרגישים מיצוי כללי מהאפשרויות הללו, ואם כך המצב, מה דעתכם על חופשה מיוחדת עם הילדים דווקא בתל אביב? הנה כמה רעיונות לדברים נהדרים שתוכלו לעשות שם יחד.

הים התל אביבי אידאלי לחופשה משפחתית

לקראת האביב מזג האוויר יותר נוח וקרבה לים הוא יתרון משמעותי בחופשה משפחתית. לכן היתרון החשוב ביותר בעת הזו הוא הים הנפלא בארץ, והטוב ביותר. החופים בתל אביב נחשבים לא בכדי לחופשים הטובים ביותר בארץ. הם מסודרים ונקיים ותוכלו ליהנות שם מאווירה שוקקת. להגיע ביום יום זה לא תמיד פשוט וקשה למצוא חנייה, לכן חפשו מלונות בתל אביב שקרובים לים ותיהנו מנוחות מרבית בעת החופשה.

נוסף על כך, תל אביב היא עיר תוססת, עמוסה ושוקקת חיים. בילוי ארוך בלב ההתרחשות עשוי להיות קצת יותר מדי עבור רבים ובדיוק בגלל זה האופציה של חופשה ליד הים היא נהדרת. כשאתם רוצים אתם יכולים ללכת על בילוי עירוני וכשרוצים קצת רגיעה פשוט חוזרים לאזור הרגוע של הים.

ומה עוד יש לעשות בחופשה ליד הים בתל אביב? ובכן, מעבר לבילוי בים כמובן, כל האפשרויות הנהדרות עומדות בפניכם. אתם יכולים לבלות ברחובות העמוסים, ללכת לשכונה נווה צדק הפסטורלית לבילוי שקט באווירה מיוחדת, להגיע למסעדות השונות בעיר לארוחה טובה וכמובן פשוט לבלות על הטיילת ולגמרי שווה להמשיך כבר לכיוון של יפו.

אטרקציות נוספות בעת חופשה בתל אביב לילדים

מלבד הים המושלם ישנן אטרקציות נפלאות בתל אביב לכל המשפחה, נפרט מעט על כמה מהן:

מוזיאונים

שווה לדעת שבתל אביב יש לא פחות מ-25 מוזיאונים פעילים ומומלצים בהחלט לביקור, וחלקם אף מציעים מחירים מוזלים לצעירים כמו מוזיאון ארץ ישראל שמאפשר כניסה חינם מתחת לגיל 18. בהחלט מומלץ להכיר מוזיאונים נוספים כמו הפלנטריום, החוויה האולימפית, המוזיאון הרב תחומי ועוד.

פארק הירקון

מי אמר שתל אביב לא מציעה גם טבע נהדר? פארק הירקון הוא מקום מושלם ומצוין למשפחות. אפשר לעשות שם פיקניק מהנה, לטייל ברגל בלי שום תכנון מיוחד ולראות את הילדים נהנים על האופניים, במגרשי המשחקים ובמתקני השעשועים.

האייסקייט

ואם בא לכם חוויה שונה וייחודית, שווה בהחלט לשקול ביקור במתחם ההחלקה על הקרח אייסקייט שמתאים לילדים עם מידת נעליים של 28 ומעלה, תזהרו לא להחליק!

האי במגדל עזריאלי

באופן די מפתיע תוכלו למצוא מקום נהדר שנקרא האי בקניון עזריאלי. הילדים ירוצו ויהנו בקירות הטיפוס ובמערות המים הסודיות ומדובר על מתחם גדול, חוויתי ומיוחד. אם אתם נמצאים בשעת השקיעה שווה בהחלט לעלות לתצפית שבראש המגדל.

פשוט צאו לטייל

האמת היא שלא חייבים למצוא אטרקציות מיוחדות, וכיף להסתובב ולבלות בתל אביב גם בלי מטרה מיוחדת. שוק הפשפשים, דיזנגוף סנטר, חופי הים המהנים ועוד. בקיצור, בהחלט מדובר על חופשה ייחודית ושונה וכדאי גם לכם לחשוב על האפשרות!


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות