אילוסטרציה pixabay

עיריית תל אביב-יפו משיקה את דיגיתל 60+

דיגיתל 60+ הוא מועדון חדש מבית "דיגיתל" של עיריית תל אביב-יפו, המיועד במיוחד לתושבות ולתושבים שעברו את גיל 60, ומאפשר להם לחוות את העושר התרבותי והאורבני של העיר ללא הפסקה. המועדון ינגיש מגוון עצום של פעילות תרבות ופנאי, במוסדות עירוניים ובשיתופי פעולה עם גורמים שונים, בדגש על פנאי איכותי, סדר יום חברתי, ותחומי העשרה ועניין. המועדון […]


אילוסטרציה pixabay
380
דיגיתל 60+ הוא מועדון חדש מבית "דיגיתל" של עיריית תל אביב-יפו, המיועד במיוחד לתושבות ולתושבים שעברו את גיל 60, ומאפשר להם לחוות את העושר התרבותי והאורבני של העיר ללא הפסקה.
המועדון ינגיש מגוון עצום של פעילות תרבות ופנאי, במוסדות עירוניים ובשיתופי פעולה עם גורמים שונים, בדגש על פנאי איכותי, סדר יום חברתי, ותחומי העשרה ועניין. המועדון יציע לחברים בו הטבות בלעדיות במוסדות  ובתי עסק, אירועים ופעילויות ייחודיות, וגישה ראשונית לתכנים ואירועים נחשקים.
תכני המועדון עוצבו בתום תהליך היוועצות ארוך עם תושבות ותושבים מחלקים שונים של העיר, תוך זיהוי הצרכים והתיעדופים הייחודיים לקבוצת הגיל של בני ובנות 60 ומעלה.
בנוסף לכך, החברות במועדון דיגיתל 60+ תאפשר קשר בלתי אמצעי עם העירייה, אפשרות להצעת פעילות עירונית, והעצמה קהילתית ואישית.

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות