צילום: האתר הרשמי

"סטנדרט חדש בלב תל אביב": עזריאלי נכנסת לתחום המגורים להשכרה

בלב המטרופולין העסקי  של העיר הפועמת ביותר בעולם, נולד קונספט מגורים בסטנדרט חדש – AZRIELI TOWN  מגדל מגורים להשכרה, בן 51 קומות, עם דירות מאובזרות ומעוצבות, מרפסות עם נוף לים, לובי כניסה מפואר, 6 מעליות מעוצבות, לובי קומתי מעוצב, חניון מקורה ושירותים חדשניים. והכל במיקום הטוב ביותר בתל אביב, בסטנדרט הבנייה, באמינות ובאחריות של קבוצת […]


צילום: האתר הרשמי
266

בלב המטרופולין העסקי  של העיר הפועמת ביותר בעולם, נולד קונספט מגורים בסטנדרט חדש – AZRIELI TOWN  מגדל מגורים להשכרה, בן 51 קומות, עם דירות מאובזרות ומעוצבות, מרפסות עם נוף לים, לובי כניסה מפואר, 6 מעליות מעוצבות, לובי קומתי מעוצב, חניון מקורה ושירותים חדשניים. והכל במיקום הטוב ביותר בתל אביב, בסטנדרט הבנייה, באמינות ובאחריות של קבוצת עזריאלי.

מגורים להשכרה – קונספט מגורים חדש

ב– AZRIELI TOWN תוכלו לשכור דירה חדשה מקבוצת עזריאלי ובהמשך לחדש את הסכם השכירות, בתהליך קל ופשוט וללא עלות דמי תיווך. בנוסף, תיהנו משירותי קונסיירג' וממגוון שירותים ייחודיים שיעניקו לכם חוויית מגורים ייחודית, הכוללת ניהול מוקפד ושירות של צוות תחזוקה ותפעול המוכן לטפל בכל בקשה.

צפי האכלוס של הפרויקט: אוגוסט 2022.

בבניין מגוון דירות להשכרה. דירות 3 חדרים בשטח של כ- 70-88 מ"ר, בקומות הגבוהות דירות עם נוף לים. לכל הדירות מרפסת בשטח של כ-9-12 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של כ- 147-162 מ"ר לכל הדירות מטבח אי ומרפסת בשטח של כ- 10-12 מ"ר לכיוון מערב עם נוף עוצר נשימה ופנטהאוזים 5 חדרים בשטח של כ- 241 מ"ר עם מטבח אי גדול, ומרפסת ענקית בשטח של כ- 34 מ"ר לכיוון מערב.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות