נדל"ן. אילוסטרציה

תל אביב: התנפלות חסרת תקדים על המכרז היוקרתי בשדה דב

המכרז האחרון לבניה על הקרקע בשדה דב נסגר וכפי שזה נראה נרשמה התנפלות חסרת תקדים על הקרקע האחרונה במתחם.מדובר ביחידת הקרקע האחרונה בשדה דוב עליה ניתן לבנות (כרגע לפחות) 241 יחידות דיור. ל-ice נודע כי בין המתעניינים שצפויים אף להגיש הצעות עד מחר נמצאים: אקרו נדל"ן, האחים עידו צחי חג'ג', רמי שבירו, אזורים, גנדי אחזקות, […]


נדל"ן. אילוסטרציה
191

המכרז האחרון לבניה על הקרקע בשדה דב נסגר וכפי שזה נראה נרשמה התנפלות חסרת תקדים על הקרקע האחרונה במתחם.מדובר ביחידת הקרקע האחרונה בשדה דוב עליה ניתן לבנות (כרגע לפחות) 241 יחידות דיור.

ל-ice נודע כי בין המתעניינים שצפויים אף להגיש הצעות עד מחר נמצאים: אקרו נדל"ן, האחים עידו צחי חג'ג', רמי שבירו, אזורים, גנדי אחזקות, יחיאל אבו מאשדוד, חנן מור, קנדה ישראל של אסי טוכמאייר וברק רוזן, שיכון ובינוי, אפריקה מגורים ופרשקובסקי.

באייס דווח כי למעשה מדובר בחטיבת הקרקע האחרונה במתחם שנחשבת למבוקש מאוד בתל אביב. כרגע ונכון לרגע זה (רגע לפני סגירת המכרז) המחיר עומד על 80 עד 90 אלף שקל למ"ר, מה שמשקף מחיר התחלתי ליחידת דיור (במונחי קרקע) של 4.1 מיליון שקל. יחד עם זאת, גורמים המעורים בפרטי המכרז מעריכים כי לאור ההסתערות של הקבלנים והכיסים העמוקים שלהם, הרי שהמחיר הסופי עשוי (בסבירות גבוהה) להיות גבוה מהמחירים במכרז הקודם ששיקפו מחיר ליחידת דיור (במונחי קרקע) של 4.4 מיליון שקל.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות