שלט תמיכה באוקראינה ברמת גן

מאות הפגינו בעד רוסיה בתל אביב: "זלנסקי יהודי, אבל בנפש הוא נאצי"

כ-200 בני אדם הפגינו אחר הצהריים (שבת) בתל אביב בעד רוסיה על רקע המלחמה שהיא מנהלת באוקראינה זה חודש. באתר הארץ דווח כי המפגינים נשאו עמם דגלים של רוסיה, של החבל הבדלני דונייצק ושל ברית המועצות, ומחו נגד מה שהגדירו גישה אנטי-רוסית בישראל. בימים האחרונים התקיימו בארץ הפגנות דומות. מולם הפגינו כמה תומכי אוקראינה. עוד […]


שלט תמיכה באוקראינה ברמת גן
212

כ-200 בני אדם הפגינו אחר הצהריים (שבת) בתל אביב בעד רוסיה על רקע המלחמה שהיא מנהלת באוקראינה זה חודש. באתר הארץ דווח כי המפגינים נשאו עמם דגלים של רוסיה, של החבל הבדלני דונייצק ושל ברית המועצות, ומחו נגד מה שהגדירו גישה אנטי-רוסית בישראל. בימים האחרונים התקיימו בארץ הפגנות דומות. מולם הפגינו כמה תומכי אוקראינה.

עוד דווח בהארץ כי מרבית המשתתפים בהפגנה היו ישראלים ממוצא רוסי, חלקם לבשו חולצות שעטו את דיוקנו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ואחרים ענדו על דש החולצה סרטים שחולקו במקום אחד לכבוד הניצחון במלחמת העולם השנייה והאחר בצבעי הדגל הרוסי. לצד ביקורת על אוקראינה, הם מחו על הדרך שבה, לדבריהם, אימצה ישראל אימצה את "נקודת המבט האוקראינית על הלחימה".

"אנחנו נגד נאצים, פוטין רוצה לסיים עם הנאצים ועם כל הבלאגן", אמר יוסי, תושב בת ים, לוואלה ניוז וכינה את פוטין "רופא". "עכשיו אין קורונה, אין בעיות. צריך להוריד את שלטון הנאצים באוקראינה ושיהיה שלטון שם. אנחנו אחים וצריכים לחיות בשלום כמו שחיינו בכל השנים האלה". רוב המפגינים סיפרו שהגיעו דרך התארגנויות ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק, טלגרם וטיקטוק.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות