עמוס שפירא | צילום: עיריית תל אביב

עמוס שפירא צפוי להכריז על מועמדותו לראשות עיריית תל אביב

האם איש העסקים, לשעבר מנכ"ל סלקום, מנכ"ל אל על , עמוס שפירא מתכוון להכריז על מועמדותו לראשות העיר בתל אביב? כל הסימנים מראים שכן – על פי הדיווח של אתר טיים אאוט. בהזמנה שנשלחה לגופי תקשורת רבים נכתב כי שפירא "נרגש להזמין חברים וחברות לחגוג את בוא האביב בתל אביב" בהרמת כוסית שתתרחש ביום שני […]


עמוס שפירא | צילום: עיריית תל אביב
235

האם איש העסקים, לשעבר מנכ"ל סלקום, מנכ"ל אל על , עמוס שפירא מתכוון להכריז על מועמדותו לראשות העיר בתל אביב? כל הסימנים מראים שכן – על פי הדיווח של אתר טיים אאוט. בהזמנה שנשלחה לגופי תקשורת רבים נכתב כי שפירא "נרגש להזמין חברים וחברות לחגוג את בוא האביב בתל אביב" בהרמת כוסית שתתרחש ביום שני הקרוב, הזמנה שיש לה ריח של הזנקת קמפיין בחירות.

בטיים אאוט דווח כי שפירא כבר הכריז בעבר על כוונתו להתמודד לתפקיד, בעיקר סביב ניסיונו של רון חולדאי להקים מפלגה ולהיבחר לכנסת, ובהופעות טלוויזיוניות במהלך השנה האחרונה לא היסס לתקוף את חולדאי על מחירי הדיור, הפקקים והלכלוך בעיר. בינואר 2021 עלה ברחבי העיר קמפיין חוצות שקרא לשפירא לרוץ, ומאחוריו אנשי עסקים המקורבים אליו, ביניהם משה גולברי (מבעלי רשת גולברי) ואבי שומר (מבעלי צומת ספרים). מקורבים אחרים של שפירא ידעו לספר כי כבר שכר יועצי תקשורת ואסטרטגיה שיובילו את המרוץ שלו במהלך השנה הקרובה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות