טרקלין חשמל תפצה לקוחות בלמעלה ממיליון שקל

תושב המרכז הגיש תביעה ייצוגית נגד טרקלין חשמל וטען שהרשת הציגה באתר שלה מבצע ("הנחה מיוחדת") ללא מועד סיום. בוואינט דווח כי לטענתו הוא נמשך מעבר ל-35 יום, בניגוד לחוק שאוסר על מתן כינוי "מבצע" למחיר שנראה כמו מחיר קבוע. כמו כן, נטען כי לא ציינה את שיעור ההוזלה ואת הכמות במלאי. טרקלין חשמל טענה […]


315

תושב המרכז הגיש תביעה ייצוגית נגד טרקלין חשמל וטען שהרשת הציגה באתר שלה מבצע ("הנחה מיוחדת") ללא מועד סיום. בוואינט דווח כי לטענתו הוא נמשך מעבר ל-35 יום, בניגוד לחוק שאוסר על מתן כינוי "מבצע" למחיר שנראה כמו מחיר קבוע. כמו כן, נטען כי לא ציינה את שיעור ההוזלה ואת הכמות במלאי. טרקלין חשמל טענה בתגובה כי לא נגרם נזק לצרכנים שכן המחיר היה נמוך – אך לבסוף התפשרה ותפצה צרכנים על כל מוצר שיימכר מ-500 שקל ומעלה כולל כפל מבצעים בסכום כולל של 1.1 מיליון שקל.

בוואינט דווח כי סוכם שהרשת תעניק את הפיצוי לכל מי שירכוש טובין בסניפיה ובאתר האינטרנט שלה בדרך של הפחתת סכום כסף ממחירו הסופי של המוצר אחרי מבצעים והנחות, כלומר ככפל מבצעים: לקוח שירכוש מוצר שמחירו לאחר כל ההנחות נע בין 500 שקל ל-1,000 שקל (מחיר בפועל לצרכן ולא מחיר מחירון או מחיר קטלוגי), יהיה זכאי להפחתת מחיר בגובה 20 שקל.

לקוח שירכוש מוצר שמחירו לצרכן לאחר כל ההנחות יעלה על 1,000 שקל (גם פה: מחיר בפועל לצרכן ולא מחיר מחירון או מחיר קטלוגי), יהיה זכאי להפחתת בגובה של 40 שקל.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות