זירת פיצוץ | צילום ארכיון: איחוד הצלה

הפטר לבעל העסק ביפו שקרס כלכלית בעקבות פיצוץ בו נהרגו 3 אנשים

בית המשפט המחוזי בתל אביב מאשר היום הפטר ותוכנית פירעון למר סאבר סועאד לאחר שנקלע לחובות של 6.2 מיליון שקל – בעקבות פיצוץ בבית עסק בבעלותו ביפו בו נהרגו 3 אזרחים ונפצעו 5 | עוד קובע בית המשפט המחוזי כי שרידי המבנה ימומשו לטובת קופת הכינוס | עו"ד לירום סנדה שייצג את סועאד: "שמח שבית […]


זירת פיצוץ | צילום ארכיון: איחוד הצלה
251

בית המשפט המחוזי בתל אביב מאשר היום הפטר ותוכנית פירעון למר סאבר סועאד לאחר שנקלע לחובות של 6.2 מיליון שקל – בעקבות פיצוץ בבית עסק בבעלותו ביפו בו נהרגו 3 אזרחים ונפצעו 5 | עוד קובע בית המשפט המחוזי כי שרידי המבנה ימומשו לטובת קופת הכינוס | עו"ד לירום סנדה שייצג את סועאד: "שמח שבית המשפט המחוזי אימץ את עמדתנו"

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר היום הפטר ותוכנית פירעון למר סאבר סועאד, לאחר שנקלע לחובות של 6.2 מיליון ₪ בעקבות פיצוץ בבית עסק בבעלותו ביפו בו נהרגו 3 אזרחים ונפצעו 5. עוד קובע בית המשפט המחוזי כי שרידי המבנה ימומשו לטובת קופת הכינוס.

עו"ד לירום סנדה

ראשיתו של ההליך בארוע מחריד במסגרתו ארע פיצוץ ביום 27.11.17 בלילה בחנות לחומרי בניין הממוקמת ברח' יפת 70 בתל אביב. הפיצוץ הטרגי אשר ארע גבה את חייהם של 3 אזרחים וגרם לפציעתם של 5 אזרחים וכן הביא להחרבתו של המבנה על המלאי ועל הציוד שהיו בו.

עם הפיצוץ נקלע גם בעליו של העסק לסחרור כלכלי, נעצר ואף נחקר במשטרה. מדובר היה בעסק מצליח ורווחי אשר התבסס על מכירת חומרי בניין עד אשר קרה הפיצוץ. מרגע הפיצוץ חרב עולמו של מר סועאד נוכח החורבן וההרס בעסק וגם חברת הביטוח התנערה מתשלום הפיצויים והכרעה בכך עברה לפתחו של בית המשפט בתביעה אזרחית.

היום, מקבל בית המשפט המחוזי בתל אביב את עמדת בעל התפקיד שמונה לחקר התיק וכן את המלצותיו שהוגשו בהסכמת בא כוח החייב, עו"ד לירום סנדה, וקובע כי לחייב יינתן הפטר מכל חובותיו בכפוף לתשלום של 210,000 ₪ בפריסה ל 36 חודשים.

עו"ד לירום סנדה שייצגה את סועאד אמרה: "לאחר ניהול הליך ארוך וקשה אני שמח שבית המשפט המחוזי מאמץ את עמדתנו שהוגשה בהסכמה מול בעל התפקיד לפיה בחלוף כ 5 שנים מיום הפיצוץ מוצו כל הליכי החקירה וניתן להגיע למסקנה כי למרשי אין שום קשר לפיצוץ. תוכנית הפירעון עושה סוף לחובות עצומים של 6.2 מיליון ₪ שנוצרו על לא עוול בכפו ומאפשרת למרשי לפתוח דף חדש ולשים את הסאגה הזאת מאחוריו אחת ולתמיד".

דיווח על האירוע הקשה באתר YNET בשנת 2017

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות