מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים משרד תיווך בתל אביב?

רוב מוכרי הדירות הינם מתחילים בניסיון מכירה באופן עצמאי של הנכס. למעשה, ישנה תמיד תקווה שיהיה עבור הנכס שלנו ביקוש מהיר וכן יהיה ניתן לבצע את השלמת העסקה ללא כל התערבות של מתווך דירות שאף גובה מחיר לא נמוך עבור השירות שלו. הבעיה הינה שלאחר כמה שבועות, מוכרי הדירה מבחינים שמשהו אינו פועל כשורה עקב […]


140

רוב מוכרי הדירות הינם מתחילים בניסיון מכירה באופן עצמאי של הנכס. למעשה, ישנה תמיד תקווה שיהיה עבור הנכס שלנו ביקוש מהיר וכן יהיה ניתן לבצע את השלמת העסקה ללא כל התערבות של מתווך דירות שאף גובה מחיר לא נמוך עבור השירות שלו. הבעיה הינה שלאחר כמה שבועות, מוכרי הדירה מבחינים שמשהו אינו פועל כשורה עקב מספר נמוך מאוד של מתעניינים וכן הינם נדרשים לבצע פנייה עבור קבלת שירותי תיווך שללא ספק הינם יודעים כיצד לנהל את הליך המכירה באופן מקצועי ואף בעיקר פונים ללקוחות פוטנציאליים בצורה הנכונה. בעת בה מקבלים החלטה שישנו צורך בשירות תיווך דירות, מגיעה ההחלטה הרלוונטית באמת. הינה כמובן, כיצד בוחרים משרד תיווך דירות מקצועי ואמין אשר יצליח למכור את הנכס בזמן הקצר ביותר במחיר הגבוה ביותר. במאמר הבא נציג מספר צעדים חשובים אשר מתייחסים לבחירת משרד תיווך בתל אביב  

מספר דגשים טרם בחירת משרד תיווך בתל אביב

ניתן לומר כי ישנם אנשים רבים שכן עושים טעויות ולא בוחרים במשרד מקצועי ואמין. לכן, כאשר אנו בוחרים משרד תיווך בתל אביב, ישנו סט כללים שכן עליו חשוב מאוד להקפיד על מנת לקבל החלטות בצורה אידיאלית ונכונה. לפניכם כמה דגשים חשובים שיש לנקוט בהם באופן מעמיק.  

  1. מוניטיןכדאי מאוד לבחון את המוניטין ואת הלקוחות המרוצים מהעבר של משרד התיווך. 
  2. מקומיותתמיד רצוי לשכור שירותים של משרד תיווך מקומי אשר מחזיק ביכולת מכירה הטובה ביותר. 
  3. אמינותחשוב לציין כי עסקה בת מיליוני שקלים נפקיד במשרד אשר אמין ומוכר בסביבתו ואף עיננו בפרט. 
  4. מסירותמומלץ לבדוק אילו פעולות וכמה מאמץ משרד התיווך מעניק עבור לקוחותיו. 
  5. חיבורחשוב מאוד שתהיינה הבנה בחיבור אמיתי וצרכים בין המוכרים למתווכים על מנת שיפור יכולת המיקוח.  

ניתן לומר כי כל בחירה אשר נעשית, האינטרס של המוכר זהה לאינטרס של המתווך כיוון ששניהם רוצים למכור וכן להרוויח כמה שיותר מהעסקה. ניתן להוסיף כי המתווך זכאי ל – 2% מגובהה של העסקה מכל צד. אך בעת בה המתווך אינו פועל באופן מקצועי וכן אינו מסור, ללא ספק כולם סופגים בהפסדים והתוצאות אינן באות.  

קבלת החלטה מול משרד תיווך 

כאשר אנו פועלים מול משרד תיווך בתל אביב, חשוב לעשות זאת מול בן אדם אחראי. כלומר מישהו שכן תפקידו המוגדר הינו למכור את הנכס ולכן אנחנו נחתום אצלו על בלעדיות בתיווך. אם נבחר במשרד תיווך עלינו לזהות את האדם אשר עליו אנו סומכים וכן עימו יש לנו חיבור חיובי וטוב. למעשה, גוף זה בסופו של דבר ייצג את האינטרסים שלנו וכן ידאג לדחוף את המכירה כמה שיותר קדימה. 

לסיכום 

למעשה, אם הנכם טרם בחירת משרד תיווך בתל אביב חשוב מאוד להיות בררנים וכן למצוא את המשרד הרלוונטי והאידיאלי ביותר על מנת לשאת בתוצאות חיוביות. לכן, בשלב הראשון הגדירו יעדים וכן בחרו את משרד התיווך בהתאם לאותם יעדים שהוגדרו. בצעו בחירה עבור משרד תיווך בהתאם לבן אדם מולו הנכם צפויים לעבוד, וכן  חשוב מאוד לבחון את היתרונות והחסרונות שכל משרד מביא עימו על מנת לזכות בשירות. טוב כיוון שאחרי הכל הנכם צפויים לשלם עמלה עבור השירות. אין ספק כי נקיטה חכמה בכל צעד וצעד תניב עבורכם תוצאות חיוביות וכן שני הצדדים ירוויחו.    


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות