עו"ד לינוי אולניק | צילום: פלג אלקלעי

דירוג BDI: עו"ד לינוי אולניק – משרד מוביל בתחום הנזיקין בישראל

רק לאחרונה דורג משרד עו"ד לינוי אולניק, המתמחה במימוש זכויות רפואיות ומפעיל סניפים בחיפה, מרכז והדרום, כמשרד מוביל בדירוג היוקרתי של Duns 100, ובנוסף המשרד זכה לקבל גם את חותם האמינות של D&B – Dun and Bradstreet. לאתר חדשות תל אביב נודע כי השבוע התבשרה עו"ד אולניק כי על פי BDICODE2022, משרדה מדורג גם השנה […]


עו"ד לינוי אולניק | צילום: פלג אלקלעי
314

רק לאחרונה דורג משרד עו"ד לינוי אולניק, המתמחה במימוש זכויות רפואיות ומפעיל סניפים בחיפה, מרכז והדרום, כמשרד מוביל בדירוג היוקרתי של Duns 100, ובנוסף המשרד זכה לקבל גם את חותם האמינות של D&B – Dun and Bradstreet.

לאתר חדשות תל אביב נודע כי השבוע התבשרה עו"ד אולניק כי על פי BDICODE2022, משרדה מדורג גם השנה על ידי מדריך הדירוג הנחשב BDI כמשרד מוביל בתחום הנזקין בישראל.

"בכנות, זה סופר מרגש, כל פעם מחדש, להיות מדורג כאחד המשרדים הבולטים בארץ", אומרת עו"ד לינוי אולניק לאתר חדשות תל אביב וגוש דן, "תודה ענקית לכל צוות עורכי הדין שלנו בכל הסניפים. תודה לצוות האדמיניסטרטיבי ולהנהלה, אנו גאים כל כך בכל אחד ואחת מכם. זה פשוט לא היה קורה אם לא העבודה הקשה והמלחמה על הזכויות של כל לקוח ולקוחה במשרד. תודה לכם הלקוחות שלנו, על האמונה בנו ועל הבחירה בנו שוב ושוב תודה על המלצות, דירוגים בפייסבוק, בגוגל, ושאתם שגרירים שלנו למיצוי זכויות רפואיות".

"תודה על הזכות לתת לכם מעצמנו, אנחנו פה בשבילכם ונמשיך להילחם על הזכויות שלכם תמיד. נוסיף עכשיו את חותמת הדירוג לאתר וגם למייל שלנו ובעיקר ללב של כולנו. פשוט תודה", סיכמה עו"ד אולניק.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות