עזריאלי טאון תל אביב. הערב בשעה 21:00

"פרסמו שיאכלסו באוגוסט ובספטמבר רוב הבניין חשוך": מה קורה בעזריאלי טאון תל אביב?

תושבים בתל אביב זועמים על חברת עזריאלי: "מייצרים עליית מחירים"


עזריאלי טאון תל אביב. הערב בשעה 21:00
295

דיירים המתגוררים בבניין ה"מידטאון" שברחוב מנחם בגין בתל אביב ובבניינים הסמוכים  פנו לאתר מה הלו"ז בטענה שקבוצת עזריאלי בנתה סמוך אליהם מגדל נוסף בשם "עזריאלי טאון" המיועד למגורים בשכירות, דרשה מחירים גבוהים מהבניינים הסמוכים, והדבר הקפיץ את מחירי השכירות בשכונה – למרות שנראה ש"עזריאלי טאון" עצמו נותר די שומם * עזריאלי סירבו להגיב לדברים

דייריי בניין "מידטאון" ברחוב מנחם בגין בתל אביב טוענים כי קבוצת עזריאלי הקפיצה את מחירי השכירות בשכונה. "פעם שילמתי 6,500 שקל", אומר א' לאתר חדשות תל אביב, "ואז פנה אליי בעל הבית ואמר כי אחרי בדיקה עם צוות המכירות של עזריאלי הוא מרגיש פראייר והוא מעלה לי את המחיר ל-9,500 שקל".

"שאלתי אותו, מה זאת אומרת פראייר? והוא ענה כי קבוצת עזריאלי מפרסמת דירת 3 חדרים ב'החל מ-10,800 שקל'. נכנסתי לבדוק במה מדובר וגיליתי שלא רק שהמחיר נראה לא הגיוני אלא הם גם מציעים "הטבה" של 5,000 שקל לקניות באתר של עזריאלי.קום לשדרוג הדירה. ובוא לא נתייחס לזה שכנראה אין קופצים על המציאה אם הם צריכים להציע מבצע כזה", מסכם א'.

מושיקו, דייר אחר בבניין המידטאון, אומר לאתר חדשות תל אביב: "בעצם באה פה חברת ענק עם כיסים עמוקים, שלא אכפת לה לספוג את הדברים האלה, גם אם ייקח לה זמן להכניס דיירים, העיקר לחתום על חוזים במחירים שהיא קבעה. גם בעל הבית שלי ביקש להעלות את שכר הדירה ב-2,000 שקל בחודש בגללם. מה אני אמור לעשות? הוא רואה שבבניין הצמוד למשל אין בריכה אפילו ועדיין המחיר גבוה יותר".

בקבוצת עזריאלי סירבו להגיב לדברים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות