במי בחרו הצופים: הצינור של גיא לרר ואדם שפיר או ערב טוב של גיא פינס?

השליטה של גיא פינס ברצועת הלייט-נייט הגיעה לסיומה? קשה להחליט וייתכן שמדובר במגמה זמנית בעקבות טירוף "האח הגדול". על פי נתוני הרייטינג הרשמיים, חודש אוגוסט היה שייך לתכנית "הצינור" של גיא לרר ברשת 13, שרשמה ניצחון ענק. עורך וואלה! ברנז'ה, דוד ורטהיים צייץ בטוויטר: "באוגוסט נפל דבר לראשונה: לרר עוקף את פינס באלפי צופים בממוצע […]


517

השליטה של גיא פינס ברצועת הלייט-נייט הגיעה לסיומה? קשה להחליט וייתכן שמדובר במגמה זמנית בעקבות טירוף "האח הגדול". על פי נתוני הרייטינג הרשמיים, חודש אוגוסט היה שייך לתכנית "הצינור" של גיא לרר ברשת 13, שרשמה ניצחון ענק.

עורך וואלה! ברנז'ה, דוד ורטהיים צייץ בטוויטר: "באוגוסט נפל דבר לראשונה: לרר עוקף את פינס באלפי צופים בממוצע החודשי – יעני מהפך. צריך לזכור שהפרחים מגיעים גם (ובעיקר) לאח הגדול וההערכה היא שאחרי החגים פינס יחזור להוביל".

עוד הוסיף ורטהיים בציוץ בטוויטר כי "בגדול ממה שאני זוכר, זו הפעם הראשונה שרצועה יומית ברשת עוקפת רצועה יומית של קשת ברמת ממוצע חודשי. מעניין. וחזית מעניינת נוספת קשורה לנתוני אמש: הפער בין מהדורת חדשות השבת של 13 לזו של 12 עמד על הנתון הנמוך ביותר מזה כמעט 3 שנים". לסיום טען עורך וואלה! ברנז'ה: "דנה ויס עם 11.1% ותמר איש שלום עם 9.8%. האם בקרוב נראה פה מהפך בדומה לזה שהיה עם פגוש?". הלילה אגב, במהדורות הלילה רשת מנצחת עם "מאחורי הכסף" שנהנית מההייפ סביב האח הגדול ומשיגה 8.1%. ערב טוב עם גיא פינס מגיעה ל-7 אחוזים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות