הלם במערכת המשפט: יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר הורשע בקבלת דבר במרמה

ההרשעה בתיק בו הואשם כי מקורבת אליו לא עברה בביקורת הדרכונים בנתב"ג בכניסתה לארץ


349

"קרב איתנים": בית משפט השלום במחוז מרכז הרשיע הבוקר (שלישי) את אפי נוה, לשעבר יו"ר לשכת עורכי הדין, בגין קבלת דבר במרמה לאחר שהואשם ביציאה מישראל שלא כחוק, כניסה לישראל שלא כחוק בצוותא עם בת זוגו – כך מדווח כתב חדשות 13 אביעד גליקמן. בראש הדיון עמדה נשיאת בתי משפט השלום במחוז מרכז, השופטת עינת רון.

על פי הדיווח, ב-2018 נחקר נוה בעקבות החשד כי מקורבת אליו לא עברה בביקורת הדרכונים בנתב"ג בכניסתה לארץ, לכאורה על מנת שזו לא תירשם. נוה טען בזמנו כי הגורם לכך הוא חשש ממעקב של חוקרים פרטיים אחר יציאותיו לחו"ל. לדבריו, זה תקופה ארוכה חוקרים פרטיים אוספים מידע עליו, בעקבות סכסוך גירושים. עו"ד נוה הוסיף כי "הם מצליחים לאסוף מידע גם מתוך נמל התעופה בן גוריון".

"המקרה המדובר הינו חלק מהליך גירושים קשה וכואב שאני חווה לצערי ושהינו חסוי על פי דין. מפאת פרטיותם של ילדיי ומשפחתי אין בכוונתי להרחיב בנושא ואני מקווה שהעיסוק האובססיבי והפוגעני בחיי הפרטיים ייפסק", אמר אז.

גליקמן מזכיר בדיווח שלו כי בחודש מרץ 2021 נסגר התיק נגד נוה והשופטת אתי כרייף שנפתח עוד בשנת 2019, אז נחשד נוה כי פעל לקידומה של כרייף בתמורה לשוחד מיני. "לאחר שמיעת כלל הטיעונים שהעלו הסניגורים בשימוע ולאחר דיונים, הוחלט שאין סיכוי סביר להרשעה בתיק זה", הסביר המשנה לפרקליט המדינה עו"ד שלמה למברגר. לדבריו, התיק נגנז חרף "ממצאים עובדתיים קשים שעלו מן החקירה – ממצאים העולים לכאורה כדי מעשים פליליים".

עו"ד אתי כרייף

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות