מרוץ הלילה של תל אביב (צילום באדיבות "כפיים")

מרוץ הלילה נביעות תל-אביב 2022: אלה הרחובות שייחסמו

ביום רביעי, 2.11.22, יתקיים מרוץ הלילה נביעות של תל-אביב: ריצת לילה, בימות מוזיקה, הפנינג סיום ושדרה מסחרית. משעה 19:00 ייחסמו לתנועה מספר רחובות בעיר – התעדכנו בשינויים בהסדרי התנועה


מרוץ הלילה של תל אביב (צילום באדיבות "כפיים")
673

ביום רביעי, 2 בנובמבר 2022, יוזנק מרוץ הלילה נביעות תל-אביב, ביוזמתה של עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת "כפיים", שהפך למסורת בקרב משתתפיו, תושבות ותושבי העיר והמבקרים הצופים בו. מסלול המרוץ יעבור באתריה המרכזיים של העיר, במנהרת לדים מרהיבה ולצד מיצגי אור שונים ברחבי העיר. לאורך המסלול ימוקמו במות מוסיקה שיסייעו בשמירה על הקצב.

אורכו של המרוץ כ-10 ק"מ והוא יחולק למספר מקצים על מנת לאפשר כמות נרחבת של רצות ורצים. המרוץ יעבור ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב, וביניהם: אבן גבירול, דרך נמיר, כיכר רבין, יהודה המכבי, פארק גני יהושע ועוד.

שערי הזינוק והסיום של המרוץ ימוקמו על שדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים. במתחם יערך הפנינג ענק הכולל מתחמי פעילות של נותני החסות, מתחם VIP ואקספו אקטיבי של מיטב המציגים. בסיום המרוץ תיערך מסיבה מול במת הענק שתמוקם בפארק גני יהושע.

מסלול הריצה
יציאה מחניון גני יהושע על שד' רוקח לכיוון מערב (רצים על גשר רוקח), שמאלה לאבן גבירול, ימינה לבן גוריון (מתחת לגשר העירייה), שמאלה למלכי ישראל, שמאלה לפרישמן, שמאלה לאבן גבירול לצפון, ימינה לשד' רוקח למזרח (רצים מתחת לגשר), קצת אחרי היציאה מחניון הספורטק נכנסים ימינה לרוץ בשבילי הפארק, יוצאים מחניון הגולפיטק ורצים על שד' רוקח למזרח עד הסיום בגני יהושע.
מדובר ב 4-5 מקצים של 10 ק"מ באותו מסלול.

ביום המרוץ החל משעה 19:00 ייחסמו לתנועה הרחובות האלו:

  • שד' רוקח – מרח' בכור שלום שטרית עד רח' אבן גבירול
  • רח׳ אבן גבירול – משד' רוקח עד שד' שאול המלך
  • רח׳ פרישמן – מכיכר מסריק עד רח׳ אבן גבירול
  • שד' בן גוריון – מרח׳ ריינס עד רח׳ אבן גבירול
  • רח׳ מלכי ישראל – משד' בן גוריון עד רח׳ פרישמן

  • לא תותר חניית כלי רכב במסלול הריצה מיום רביעי (22.11), בשעה 10:00.
  • רכב חונה ייגרר לחניון רדינג או לחניון אליזבת׳ ברגנר (דולפינריום), פרטים במוקד שירות 106 פלוס.
  • מומלץ להשתמש באפליקציית WAZE, שבה יסומנו חסימות הצירים, כולל עדכונים במהלך האירוע ופתיחתם בסיומו.
  • נא לחנות כחוק, מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית – רכבת ישראל ואוטובוסים, לא תותר כניסה עם  בעלי חיים, נשק ולא תתאפשר הפקדת נשק בכניסה.

לפרטים נוספים ולהרשמה: https://www.tlvnightrun.co.il/MenuDefault.aspx?id=8028


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות