רוכב האופנוע שתועד תוקף באיילון: "הנהג פגע בי וסירב למסור פרטים"

בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו לאחר שתועד כשהוא חובט מספר פעמים  בראשו של אדם אחר באמצעות הקסדה שלו ומפיל אותו לקרקע, לאחר מכן שב וחבט בו פעמים נוספות


12751

המשטרה עצרה את נהג האופנוע החשוד בתקיפת נהג אחר אמש (שני) בנתיבי איילון בתל אביב. בתוך כך, מצבו של הפצוע הוחמר והוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בעיר כשהוא במחלקת טיפול נמרץ וסובל משברים בגולגולת ודימום תוך-מוחי.

על פי הדיווח של העיתונאי אבי כהן ב"ישראל היום", בחקירתו במשטרה אמר רוכב האופנוע "שנהג הרכב פגע בו וסירב למסור לא פרטים ואז יצא מרכבו היכה אותו והוא נכנס לסוג של אמוק". היום בצהריים הוא יובא להארכת מעצר.

כזכור, כפי שפורסם בחדשות מה הלו"ז, רוכב אופנוע נצפה חובט מספר פעמים  בראשו של אדם אחר באמצעות הקסדה שלו ומפיל אותו לקרקע, לאחר מכן שב וחבט בו פעמים נוספות, ככל הנראה בעקבות ויכוח בכביש.

התקרית התרחשה בין מחלף ארלוזורוב לגשר מוזס, בנתיבי איילון דרום, סמוך לשעה 18:04. סבטה, שתיעדה את המקרה, שיתפה: "המרפסת במשרד שאני עובדת בו פונה לאיילון. יצאתי להפסקה וראיתי שהרכבים עומדים ושיש צעקות. לצערי זאת לא פעם ראשונה שאני רואה נהגים רבים בכביש ולא חשבתי לתעד את זה, אבל פתאום זה הסלים לידי מכות קשות, אז פתחתי את המצלמה. זה היה ממש מפחיד, מחזה נורא ואיום ואירוע שיכול היה להסתיים באופן טרגי. המון אנשים עצרו וניסו לעזור לבן אדם, הזמינו לו מד"א ומשטרה. חשוב להישאר רגועים בכביש, כלום לא שווה את זה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות