סמיון גרפמן | צילום: רשת 13

סמיון גרפמן מציע 10,000 שקל על כל תיעוד של ח"כים או בכירים שמעורבים בהם קטינים

ברקע הפרשה נמצא סיפור הרשעתו של אלעד בן-נון בגין עבירות סחיטה של לוכד פדופילים, שקיבל 11 שנות מאסר


סמיון גרפמן | צילום: רשת 13
1056

בעקבות "תחקיר הפדופילים" ששודר אמש (שלישי) בערוץ רשת 13 על ידי העיתונאית סיון כהן, כוכב הרשת והטלוויזיה, סמיון גרפמן, פרסם ברשתות החברתיות כי יעניק 10,000 שקל למי שיעביר לו מידע בנושא.

"אני לא רואה ברירה אחרת", אומר גרפמן לחדשות מה הלו"ז, "אשלם 10,000 שקל לכל מי שיכול ‏להביא לי תיעוד או התכתבות מינית של חברי הכנסת או בכירים אחרים עם קטינים. כמובן שאשמור על ‏דיסקרטיות מלאה".

כזכור, אמש עלתה לאוויר "רגע האמת", תוכנית התחקירים החדשה של כהן ברשת 13, בה נטען בין היתר על ידי גורמים שונים כי הפרקליטות מגנה על פדופילים, כשברשימה נמצאים בכירים שונים ואף חברי כנסת.

הפרק הראשון של התוכנית, עסק בפרשת פדופיליה אשר במרכזה ניצבים כמה בכירים במדינה, לטענת גורמים שונים. "מאור צור, לשעבר עיתונאי חדשות 13, היה הראשון שחשף את הפרשה הזאת וניסו להשתיק אותו בכל דרך", סיפרה כהן בראיון למעריב. "הוא אמר לי שהפרשה הזאת הוציאה לו את כל הרוח מהמפרשים וגרמה לו לומר: לא עוד. מה שתראו בפרק הוא רק קצה קצהו של הקרחון".

ברקע הפרשה שניצבת בפרק נמצא סיפור הרשעתו של אלעד בן נון, בגין עבירות סחיטה של לוכד פדופילים, שקיבל 11 שנות מאסר. לדברי כהן סבן, הפרק הופק למרות לא מעט קשיים. "דיברנו עם הפרקליטות כדי להבין את עמדתם בתיק", היא מספרת. "הגענו מאוד מוכנים, והתשובות שקיבלנו לא היו מספקות בעינינו. ויש הקלטות, ראיות, צילומים של אנשים שמגיעים פיזית עם כסף מזומן בכיס למפגש מיני עם קטין או קטינה בני 15. ובסוף טוענים שהם קורבנות של סחיטה? הם פצצות מתקתקות, ואפילו לא עשו את הדבר הבסיסי ביותר ובדקו להם את הטלפון".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות