"הם משאירים את האורות דלוקים אך הדירות ריקות מדיירים". עזריאלי טאון בתל אביב

עזריאלי טאון, "מגדל מגורים להשכרה" בת"א, עדיין נראה שומם

דירת 3 חדרים בקומות הנמוכות, החל מ-11,300 שקל לחודש? 4 חודשים ממועד האכלוס שפורסם ונראה שהדיירים פחות קופצים על עזריאלי טאון


"הם משאירים את האורות דלוקים אך הדירות ריקות מדיירים". עזריאלי טאון בתל אביב
4877

זה היה אמור להיות סיפור הצלחה מסחרר. קבוצת עזריאלי תכננה לכבוש את היעד הבא שלה בתחום הנדל"ן, שהיא טרם היתה פעילה בו – בניית דירות להשכרה בלבד ברחבי הארץ.

כבר בשלבי התכנון לדנה עזריאלי היה ברור דבר אחד: מדובר במודל חדש שמכוון מלכתחילה לפרופיל גבוה למדי של לקוחות כשהשוכרים זוכים למגוון שירותים ורמת חיים לא מתפשרת: חדר כושר מפואר, שירותי קונסיירג׳, שירותי כביסה, מועדון דיירים, ואפילו דובר על שירותי טיול לכלבים. בשונה ממה שהכרנו עד היום על פי המודל שתוכנן כבר לפני שנתיים, כל עוד השוכר משלם את השכר החודשי לא ניתן יהיה להוציא אותו מהדירה בתום תקופת השכירות – זאת בניגוד לחוזי שכירות שאתם בוודאי מכירים אל מול בעלי דירות פרטיים.

במודל שנכנסה אליו עזריאלי, לא תמצאו חברות ניהול פרטיות, הכל תחת קבוצת עזריאלי עצמה. זו גם הסיבה שהתשלום לוועד בפרויקט עזריאלי טאון בתל אביב מגולם בשכר החודשי המצטבר, שעומד כיום על פי הפרסומים החל מ-11,300 שקל לחודש (דירת 3 חדרים, בקומות הנמוכות), ובכל זאת, לא כל הנוצץ זהב.

דנה עזריאלי (צילום: זיו קורן)

לפי פרסום מועד האכלוס הרשמי שדווח על ידי קבוצת עזריאלי הוא אוגוסט 2022. אז מה קרה מאז אתם שואלים? קבוצת עזריאלי סיימה לבנות לאחרונה את מגדל הדירות להשכרה בלבד (כי כאן אפשר רק להשכיר ולא מוכרים דירות) ברחוב מנחם בגין בת״א, בסמוך למתחם המידטאון – אלא שכבר 4 חודשים חלפו ממועד האכלוס והמגדל נראה שומם.

"ההנחה היא שזו התמונה בשטח בגלל שפשוט הגזימו עם המחירים", מספרים תושבים לאתר מה הלו"ז.

על פי הפרסומים ברשת כאמור, קבוצת עזריאלי מציעה לשכור ממנה דירות 3 חדרים "החל מ-11,300 שקל בחודש", לא כולל חניה. עד לפני שבועיים המחיר אגב עמד על מחיר התחלתי של 10,800 שקל בחודש, זה עוד לפני שדיברנו על ערבויות שדורשים בפרויקט- כשלושה חודשי שכירות, תשלום נפרד על חניה ועוד כמה דרישות מופרכות.

בינתיים חוץ מאורות שדולקים במהלך היום — דיירים כמעט ואין, אבל דבר אחד בטוח – המחירים בפרויקטים שמסביב עלו בהתאמה.

"הבניין שלהם שומם אבל הם גרמו לעליית מחירים בכל השכונה"

לפני כחודשיים, פרסמנו כי טענה נוספת שמופנית נגד קבוצת עזריאלי היא מדייריי בניין "מידטאון" הסמוך, שטוענים כי קבוצת עזריאלי הקפיצה את מחירי השכירות בשכונה. "פעם שילמתי 6,500 שקל", אומר א' לאתר מה הלו"ז, "ואז פנה אליי בעל הבית ואמר כי אחרי בדיקה עם צוות המכירות של עזריאלי הוא מרגיש פראייר והוא מעלה לי את המחיר ל-9,500 שקל".

"כולל דמי ניהול". מפרסומי קבוצת עזריאלי אודות הפרויקט

"שאלתי אותו, מה זאת אומרת פראייר? והוא ענה כי קבוצת עזריאלי מפרסמת דירת 3 חדרים ב'החל מ-10,800 שקל'. נכנסתי לבדוק במה מדובר וגיליתי שלא רק שהמחיר נראה לא הגיוני אלא הם גם מציעים "הטבה" של 5,000 שקל לקניות באתר של עזריאלי.קום לשדרוג הדירה. ובוא לא נתייחס לזה שכנראה אין קופצים על המציאה אם הם צריכים להציע מבצע כזה", מסכם א'.

מושיקו, דייר אחר בבניין המידטאון, אומר לאתר חדשות תל אביב: "בעצם באה פה חברת ענק עם כיסים עמוקים, שלא אכפת לה לספוג את הדברים האלה, גם אם ייקח לה זמן להכניס דיירים, העיקר לחתום על חוזים במחירים שהיא קבעה. גם בעל הבית שלי ביקש להעלות את שכר הדירה ב-2,000 שקל בחודש בגללם. מה אני אמור לעשות? הוא רואה שבבניין הצמוד למשל אין בריכה אפילו ועדיין המחיר גבוה יותר".

בקבוצת עזריאלי סירבו בזמנו להגיב לדברים ותגובת החברה תתפרסם במידה ותתקבל.

עזריאלי טאון על פי אתר קבוצת עזריאלי

באתר קבוצת עזריאלי מתואר הפרויקט הענק: בלב המטרופולין העסקי של העיר הפועמת ביותר בעולם, נולד קונספט מגורים בסטנדרט חדש – AZRIELI TOWN  מגדל מגורים להשכרה, בן 51 קומות, עם דירות מאובזרות ומעוצבות, מרפסות עם נוף לים, לובי כניסה מפואר, 6 מעליות מעוצבות, לובי קומתי מעוצב, חניון מקורה ושירותים חדשניים. והכל במיקום הטוב ביותר בתל אביב, בסטנדרט הבנייה, באמינות ובאחריות של קבוצת עזריאלי". מגורים להשכרה – קונספט מגורים חדש? על פי האתר של עזריאלי "ב– AZRIELI TOWN תוכלו לשכור דירה חדשה מקבוצת עזריאלי ובהמשך לחדש את הסכם השכירות, בתהליך קל ופשוט וללא עלות דמי תיווך. בנוסף, ממגוון שירותים ייחודיים שיעניקו לכם חוויית מגורים ייחודית, הכוללת ניהול מוקפד ושירות של צוות תחזוקה ותפעול המוכן לטפל בכל בקשה". אך כאמור, לא הכל ורוד בעזריאלי טאון.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות